اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اختتامیه جشنواره رضوی

خادمان فرهنگ رضوی شمال غرب کشور تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با اختتامیه جشنواره فرهنگ رضوی در اردبیل از خادمان فرهنگ رضوی شمال غرب کشور و جشنواره امام رضا(ع) در اردبیل تجلیل شد.

خادمان فرهنگ رضوی شمال غرب کشور تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم دیپلم افتخار و هدیه ویژه هفته فرهنگ رضوی به بهمن حیدری در رشته خوشنویسی و خطاطی اهدا شد.

در بخش شاعران از میر‌علی عابدیان با اعطای دیپلم افتخار و هدیه ویژه هفته فرهنگ رضوی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم با تقدیر از انور مطلب‌زاده برگزیده جشنواره مداحی و چاوشی‌خوانی سال گذشته از سید طاها موسوی پیر‌غلام استان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) شهرستان خلخال تجلیل شد.

در این جشنواره از شعبان حسن‌زاده پیشکسوت چاوشی‌خوانی رضوی در اردبیل و شاپور امانی از مداحان پیشکسوت این استان با اهدای هدیه ویژه فرهنگ رضوی تقدیر به عمل آمد.

در بخش دیگر تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی از عسگر شاهی‌زاده شاعر ولایی و حسینی اردبیل با اهدای دیپلم افتخار و هدیه ویژه تجلیل و اعلام شد بزرگداشت این شاعر 21 و 22 خرداد ماه در اردبیل و یکی از مساجد این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این مراسم از سید محمد عاملی و شهروز حبیبی از مداحان و برگزیدگان 9 دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) تقدیر و اصغر تقی‌زاده شکیبا از بانیان جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در استان تجلیل صورت گرفت.

در بخش خادمان فرهنگ رضوی کانون‌های مساجد از محمد زینالی، حسین میراضی، وحید جبار‌زاده، عادل شیر‌زاد، نادر سقا، حسین جوانمرد، صاحب علی رام‌سادات، ناهید اللهوردیزاده، ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیما تجلیل شد.

در این جشنواره علی داننده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و دبیر جشنواره عکس رضوی، محمد باقر کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و دبیر جشنواره شعر رضوی به زبان آذری و محمد رضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیر جشنواره داستان‌نویسی رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول