اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی

هفته فرهنگ رضوی در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری هفته فرهنگ رضوی از 24 تا 30 تیرماه با مشارکت 12 سازمان دولتی در استان همدان خبر داد.

هفته فرهنگ رضوی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فر‌هنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هادی فیض‌منش در نشست هماهنگی برگزاری هفته رضوی با حضور نمایندگان 12 اداره فرهنگی همدان اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود و ادارات مختلف در برگزاری این برنامه‌ها نقش خواهند داشت.

وی ادامه داد: در هفته فرهنگ رضوی تمامی برنامه‌ها و مسابقه‌های ورزشی در استان همدان با نام مبارک امام رضا (ع) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: برای نامگذاری یکی از میادین شهر همدان به نام امام رضا (ع) درخواستی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به معاونت فرهنگی هنری شهرداری ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین پیشنهاد نامگذاری یکی از مجتمع‌های آموزشی در شورای معاونان آموزش و پرورش به نام امام رضا (ع) مطرح می‌شود.

فیض‌منش اظهار کرد: در هفته فرهنگ رضوی پل‌های روگذر و عابر پیاده همدان با پرچم‌های رضوی تزئین می‌شود و مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الائمه نیز در این هفته به توزیع 300 بسته فرهنگی در میان مدعوین مراسم افتتاحیه می‌پردازد و بخشی از جوایز برگزیدگان مراسم برگزار شده در هفته فرهنگ رضوی توسط این مؤسسه تامین می‌شود.

وی در این نشست سایر وظایف دستگاه‌های مختلف را در هفته فرهنگ رضوی در استان همدان تبیین کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول