اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

شناخت جامعه از سیره و فرهنگ رضوی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه شناخت جامعه از شیوه و فرهنگ رضوی باید افزایش یابد، گفت: آشنایی با سیره و رفتار رضوی بسیاری از مشکلات جامعه را رفع می‏کند.

شناخت جامعه از سیره و فرهنگ رضوی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از ستاد اطلاع‏رسانی هفته فرهنگ رضوی سمنان، علیرضا خلخالی در مراسم هفته فرهنگ رضوی در استان سمنان در سالن تئاترشهر سمنان افزود: زمانی می‏توانیم ادعا کنیم امام رضا(ع) غریب نیست که فرهنگ و سیره رضوی را فرا بگیریم.

به گفته وی، با صِرف وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در کشورمان نمی‏توانیم بگوییم حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) غریب نیست و در میان شیعیانش است و باید فرهنگ رضوی را معیار اعمال خود قرار دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اینکه جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع) در دهمین سال برگزاری است، گفت: این جشنواره هر ساله در ایام دهه کرامت از میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(ع) تا میلاد مسعود امام رضا(ع) در استان‏های مختلف کشور و در سطح بین‏المللی برگزار می‏شود.

به گفته خلخالی، به پیشنهاد رئیس جمهور مبنی بر توسعه فرهنگ رضوی در طول سال، برای نخستین بار 10 استان کشور امسال هفته فرهنگ رضوی را برگزار می‏کنند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‏های فرهنگی باید از این فرصت و هفته فرهنگ رضوی استفاده کنند، گفت: تمام کارهایی که برای ترویج و گسترش فرهنگ جامعه توسط دستگاه‏های فرهنگی انجام می‏شود، بدون توجه به فرهنگ و سیره ائمه معصوم(ع) مفهومی ندارد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول