اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی هفته فرهنگ رضوی استان سمنان:

افتتاحیه و اختتامیه هفته فرهنگ رضوی در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی هفته فرهنگ رضوی استان سمنان اعلام کرد: افتتاحیه و اختتامیه هفته فرهنگ رضوی این استان با برنامه‏ریزی انجام شده در سمنان برگزار می‏شود.

افتتاحیه و اختتامیه هفته فرهنگ رضوی در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا خطیبی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تشریح آخرین برنامه‏ریزی‏های انجام شده برای برپایی هفته فرهنگ رضوی در سمنان پرداخت.

مدیر اجرایی هفته فرهنگ رضوی استان سمنان اظهار کرد: با توجه به پیش‏بینی‏های انجام شده در استان، شهرستان سمنان برای برگزاری افتتاحیه و اختتامیه هفته فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

خطیبی ادامه داد: سمنان برخلاف شهرستان‏های دیگر استان سمنان که در این هفته شاهد برگزاری مراسم متنوع و جالب توجهی خواهند بود، شب ویژه‏ای ندارد و برنامه خاصی در آن اجرا نمی‏شود.

به گزارش فارس، در این نشست اعلام شد که برنامه‏های هفته فرهنگ رضوی استان سمنان در سه بخش برنامه‏های نمایشگاهی، برنامه‏های صحنه‏ای و سالنی و برنامه‏های شهری تدارک دیده شده است.

برنامه‏های نمایشگاهی شامل 2 بخش برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع فرهنگ رضوی و فرهنگ امامت ولایت و هم‌چنین نمایشگاه تجسمی شامل فعالیت‏های جشنواره‏های مختلف امام رضا(ع) در استان‏های کشور در قالب عکس، تابلوهای هنری از جمله خوش‌نویسی و آثار تجسمی هنرمندان استان مرتبط با فرهنگ رضوی است.

برنامه‏های صحنه‏ای و سالنی هفته فرهنگ رضوی استان سمنان نیز با موضوع فرهنگ رضوی هر شب با برنامه‏های متنوعی در حوزه‏های مختلف فرهنگی و هنری در خدمت مردم استان خواهد بود.

این برنامه‏ها شامل سخنرانی شخصیت‏های ملی، مشاوره مذهبی، نمایش فیلم، برگزاری کارگاه‏ها و نشست‏های تخصصی، برنامه‏های ویژه کودکان و نوجوانان، مسابقات فرهنگی، ارائه محصولات دیجیتال و ... است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول