اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هفته فرهنگ رضوی استان سمنان خبر داد

برپایی سخنرانی‏‏های علمی و تخصصی با موضوع فرهنگ رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر هفته فرهنگ رضوی استان سمنان از برپایی سخنرانی‏های علمی و تخصصی با موضوع فرهنگ رضوی در این استان خبر داد.

برپایی سخنرانی‏‏های علمی و تخصصی با موضوع فرهنگ رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیما رجبی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تشریح آخرین برنامه‏ریزی‏های انجام شده برای برپایی هفته فرهنگ رضوی در سمنان پرداخت.

دبیر هفته فرهنگ رضوی استان سمنان با بیان اینکه مقام و منزلت ائمه اطهار(ع) همواره باید به خوبی گرامی داشته شود، خدمت به امام رضا(ع) را که در حقیقت مهمان همه ایرانیان محسوب می‏شوند، امری ضروری توصیف کرد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‏های هفته فرهنگ رضوی در استان سمنان بسیار متنوع و گسترده است، اضافه کرد: همه مردم و دستگاه‏های اجرایی استان باید در برگزاری برنامه‏های این هفته همکاری داشته باشند تا بتوانیم به شکل شایسته‏ای به اهداف پیش‏بینی شده دست یابیم.

دبیر هفته فرهنگ رضوی استان سمنان از اجرای مراسم متنوع چاوشی‏خوانی، پرده‏خوانی و مدیحه‏سرایی هم‏زمان با برگزاری هفته فرهنگ رضوی در این استان خبر داد.

رجبی هم‌چنین برپایی سخنرانی‏های علمی و تخصصی و ارائه آثار فرهنگی و هنری مرتبط با فرهنگ رضوی را در شهرستان‏های مختلف استان سمنان از دیگر برنامه‏های در نظر گرفته شده برای هفته فرهنگ رضوی استان سمنان اعلام کرد.

وی اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه دست‏اندرکاران دبیرخانه هفته فرهنگ رضوی استان سمنان در این بوده است که برنامه‏های این هفته به نحوی برگزار شود که جواب‌گوی خواست و نیاز عموم مردم باشد.

دبیر هفته فرهنگ رضوی استان سمنان یادآور شد: در این زمینه، برنامه‏های جالب توجه و پر مخاطبی نیز برای کودکان و نوجوانان پیش‏بینی شده است که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اجرایی می‏شود.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول