اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تاکید کرد

ضرورت فعال شدن بقاع متبرکه در هفته فرهنگ رضوی

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: در کنار شناساندن جایگاه معنوی امام رضا (ع)، به ائمه اطهار (ع) نیز توجه شده و در این راستا در همه بقاع متبرکه استان کرمان برنامه‌ریزی شود.

ضرورت فعال شدن بقاع متبرکه در هفته فرهنگ رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه دوشنبه در شورای سیاست‌گذاری هفته فرهنگ رضوی در استان کرمان اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ رضوی در جامعه، کار بسیار ارزشمندی است. 

وی بیان داشت: همه هدف این است که فرهنگ در بین مردم نهادینه شود، پس باید اصل بر این باشد که بتوانیم همه اقشار مختلف مردم را در چنین برنامه‌هایی درگیر کنیم.

نجار تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر هفته فرهنگ رضوی در استان کرمان باید جلسات مختلفی با اصحاب فکر، شعرا، اهل قلم و هنرمندان برگزار شود تا هرکدام برنامه‌ها و تولیدات خود را ارائه کنند.

وی افزود: باید در کنار شناساندن جایگاه معنویت امام رضا (ع) به فرزندان ائمه اطهار (ع) در استان نیز توجه شده و در این راستا در همه بقاع متبرکه استان کرمان برنامه‌ریزی شود. 

استاندار کرمان افزود: برای برگزاری این برنامه باید کارهای نو و تأثیرگذار انجام شود و این ظرفیت وجود دارد تا افراد زیادی را جذب کنیم و باید منجر به نتیجه‌های زیادی شود.

وی گفت: برگزاری این هفته باید منجر به افزایش اخلاص، معنویت، دیانت، گذشت و فداکاری در جامعه شود.

حجت‌الاسلام مهدی رضایی مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: یکی از موارد مورد نظر در برگزاری هفته فرهنگ رضوی این است که تولیدات مختلف فرهنگی و هنری در این زمینه را از سراسر کشور جمع‌آوری کرده و در نمایشگاه استان کرمان به نمایش بگذاریم و بانک اطلاعاتی ما در این زمینه کامل شده است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه در هفته فرهنگ رضوی در استان کرمان یک ظرفیت است و باید با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم یک خروجی و ورودی را برای نمایشگاه تعریف کرده و بازدیدکنندگان بتوانند کارکرد فرهنگ رضوی را احصا کرده و آن را در زندگی خود به‌کار برند.

رضایی تصریح کرد: همه کسانی که در حوزه محتوا و جهت‌دهی افکار مردم نقش دارند، باید در برگزاری این هفته همکاری کرده و رویکرد نمایشگاه کارکرد فرهنگ رضوی است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول