اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه سوم تیرماه

هفته فرهنگ رضوی در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: دهه سوم تیرماه هفته فرهنگ رضوی در همدان برگزار می‌شود.

هفته فرهنگ رضوی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات ظهر امروز در ستاد اجرایی هفته فرهنگ رضوی اظهار داشت: در سال جاری هفته فرهنگ رضوی در 10 استان برگزار می‌شود که هر استان دو استان معین دارد که استان‌های معین همدان، دو استان مرکزی و لرستان است.

وی افزود: هفته فرهنگ رضوی همدان در دهه سوم تیرماه برگزار می‌شود که برنامه‌هایی نیز با اهداف معنوی در این هفته تدارک دیده شده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی در این هفته با محوریت امام رضا(ع) پیش‌بینی شده است، افزود: در این هفته از تمام ظرفیت‌های استان استفاده می‌شود و استان همدان در این رابطه جزو استان‌های ممتاز به شمار می‌ر‌ود.

وی یادآور شد: هفته فرهنگ رضوی استان همدان 24 تیر ماه با مراسم افتتاحیه در مجتمع شهید آوینی آغاز می‌شود و برای یک هفته برنامه‌های فراوانی دارد.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: هفته فرهنگ رضوی بنا دارد که استان را زیر پوشش برنامه‌های امام رضا(ع) ببرد که پایلوت برنامه‌ها در مجتمع شهید آوینی است.

هادی فیض‌منش اظهار کرد: اجرای فیلم سینمایی "شب" به مدت پنج شب با حضور کارگردان این فیلم سینمایی از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به نمایشگاه تخصصی امام رضا(ع) نیز گفت: کتابخانه رضوی، طب رضوی، محصولات رضوی، کتاب‌هایی با موضوع رضوی، تندیس‌های بدست آمده در جشنواره‌های رضوی و ... در هشت غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه هفته رضوی با محوریت امام رضا(ع) از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: این هفته فرصتی در مباحث فرهنگی است چرا که در طول هفته کرامت اتفاقات بسیار زیادی رخ داده است اما در این هفته باید به مباحث فرهنگی با محوریت امام رضا(ع) نگاه شود.

علی‌اکبر فامیل‌کریمی تصریح کرد: در این هفته اداره فرهنگ و ارشاد برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است اما اداره اوقاف نیز باید بر مبنای مساجد برنامه‌هایی را برای گرامیداشت این هفته ایجاد کند.

وی بیان داشت: هفته فرهنگ رضوی فرصتی است تا بتوان فرهنگ حجاب و عفاف را زیر پرچم امام رضا (ع) پوشش داد و این فرهنگ را ترویج کرد.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه فرهنگ و هنر است که باید از آنها در این هفته فرهنگ رضوی استفاده شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول