اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای پروژه آبرسانی مجتمع عظیم‌دره

آب مورد نیاز 20 روستای کبودراهنگ تأمین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آبفار کبودراهنگ از اجرای پروژه آبرسانی مجتمع عظیم‌دره به منظور تأمین آب مورد نیاز 20 روستای شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

آب مورد نیاز 20 روستای کبودراهنگ تأمین می‌شود

علی مجیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انجام اقداماتی در راستای آبرسانی به روستاهای شهرستان  کبودراهنگ اظهار داشت: پروژه آبرسانی مجتمع عظیم‌دره به 20 روستا در شهرستان کبودراهنگ در حال حاضر در حال انجام است.

وی گفت: این روستاها شامل اوریاد، ایده‌لو، جزوان، جین طراقیه، چاله کند، حسن‌آباد، حسن تیمور، خواجه کندی، زین‌آباد، سراب، سولیجه ، طراقیه، عظیم‌دره، علیصدر، کلب حصاری، کندتپه، گاوزبان، ناصرآباد، واشور، وصله هستند که ایجاد این پروژه برای آبرسانی به آنها با اهتمام هرچه بیشتر در حال اجرا است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ در ادامه از اتمام اجرای شبکه داخلی به طول چهار کیلومتر و احداث مخزن 50 متر مکعبی روستای حسن‌آباد خبر داد و افزود: اجرای خط برق به طول یک هزار و 500 متر و خط انتقال به طول دو کیلومتر نیز در این روستا در دست اجرا است.

وی در ادامه اظهار داشت: پروژه اجرای شبکه داخلی روستای ایده‌لو به طول 15 کیلومتر در حال اجراست و اجرای خط انتقال به طول شش کیلومتر و فنس‌کشی دور مخزن و تجهیز چاه این روستا نیز به اتمام رسیده است.

مجیدی از اجرای خط انتقال روستای طراقیه به طول یک کیلومتر خبر داد و افزود: مجتمع عظیم‌دره با 20 روستا دارای 2 هزار و 217 خانوار است که با بهره برداری از این پروژه‌ها مشکل کمبود آب 10 هزار و 59 نفر رفع می‌شود.

 وی در پایان سخنانش خدمات‌رسانی به مردم را یکی از وظایف امور آبفار شهرستان دانست و تأکید کرد: تأمین آب شرب سالم و بهداشتی نیز در همین راستا صورت می‌گیرد که شرکت آب و فاضلاب روستایی با تمام توان در این راستا برنامه‌ریزی و اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول