اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خبر داد

اجرای 77 پروژه آبرسانی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان از اجرای 77 پروژه آبرسانی در این استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در حال حاضر فعال و در دست اجرا هستند.

اجرای 77 پروژه آبرسانی در کردستان

علیرضا تخت‌شاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از این تعداد  14 پروژه ایجاد تاسیسات فاضلاب، پنج پروژه مسکن مهر، 19 پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب، سه پروژه هدایت آبهای سطحی و 36 پروژه در خصوص آبرسانی به شهرهای استان است.

وی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر دستیار ویژه رئیس جمهور به استان و بازدید از پروژه‌های شرکت، تعداد هشت طرح آب و فاضلاب شامل هفت طرح اجرا و تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای سنندج، سقز، بیجار، مریوان، کامیاران، بانه و سریش‌آباد و طرح آبرسانی به شهر سنندج به‌عنوان پروژه‌های مهر ماندگار دولت دهم در استان با اختصاص اعتبار 310 میلیارد ریال انتخاب و تصویب شد.

وی همچنین از افزایش اعتبارات عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان در سال 90 خبر داد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به سال قبل از آن 35 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان یادآور شد: خوشبختانه در دولت‌های نهم و دهم با یک رشد فوق‌العاده مناسبی روبرو هستیم به‌طوریکه اعتبارات عمرانی شرکت از بدو تاسیس یعنی از سال 72 تا پایان سال 83‌ حدود 524 میلیارد ریال بوده و از سال 84 تا‌کنون نیز به یک‌هزار و 374 میلیارد ریال رسیده که به میزان 64 درصد رشد داشته است.

تخت‌شاهی اضافه کرد: در سال 90 میزان اعتبارات 441 میلیارد ریال بوده که در قالب آن 30 طرح در حال اجراست.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و جدیت پرسنل این شرکت و حمایت مسئولان استانی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم استان باشیم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول