اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

تخصیص اعتبار ویژه به پروژه آبرسانی ماسال

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان آبرسانی را یکی از مشکلات شهرستان ماسال دانست و گفت: برای برطرف کردن این معضل اعتبار ویژه تخصیص می‌یابد.

تخصیص اعتبار ویژه به پروژه آبرسانی ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، مهدی سعادتی ظهر امروز در جمع مردم روستاهای «اولم» و «معاف» این شهرستان به حل مشکلات آبرسانی روستایی ماسال اشاره کرد و اظهار داشت: برطرف کردن مشکلات آبرسانی روستایی در اولویت قرار دارد و مدیران مربوطه باید در مدت یک ماه آینده مشکل آبرسانی روستای ماسال را از محل آبرسانی به یک‌هزار روستای گیلان برطرف کنند.

وی گفت: آبرسانی یکی از مشکلات ماسال است که اعتبار ویژه به آن اختصاص می‌یابد.

مقام عالی دولت در گیلان، مردم را ولی نعمت مسئولان خواند و افزود: امور مربوط به این شهرستان با اولویت‌بندی پیگیری می‌شود ضمن اینکه تمام نامه‌های مردمی ثبت و پیگیری شده و به مدیران مربوطه ارجاع می‌شود.

وی، با بیان اینکه در سفرهای شهرستانی مشکلات مردم از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: مدیران مکلف هستند با تمام توان خود برای پیگیری مشکلات مردم تلاش کنند و از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نکنند.

سعادتی، پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت را از جمله اهداف سفرهای شهرستانی ماسال عنوان کرد و گفت: با تشکیل کارگروه‌های مختلف مشکلات شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در شورای اداری مصوبات لازم به تصویب می‌رسد.

وی، با اشاره به رویکرد دولت نهم و دهم و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای حل مشکل اشتغال جوانان اضافه کرد: سال گذشته اعتبار خوبی در بخش اشتغال خانگی، مشاغل کسب و کار خرد و تسهیلات زودبازده در نظر گرفته شد و استان گیلان توانست در این بخش رتبه نخست را کسب کند.

استاندار گیلان، درباره تشکیل کارگروه ویژه کشاورزی به ریاست احمدی‌نژاد، تصریح کرد: رئیس جمهور این کارگروه را تشکیل داد تا تمام قوانین که نیاز به تغییر دارند مورد بررسی دوباره قرار گیرد و در همین زمینه 15 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که از محل تأمین این اعتبار 164 میلیارد تومان در قسط نخست سهم گیلان در نظر گرفته شده و تاکنون نیز 10 شهرستان استان در این بخش استعدادیابی شده است.

وی افزود: دولت، عرصه و زیرساخت‌های لازم تسهیلات و وام برای متقاضیان در بخش کشاورزی را فراهم می‌کند و با کار و تلاش شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و حل مشکلات اشتغال جوانان خواهیم بود.

سعادتی، درباره ایجاد اشتغال در بخش صنعت خاطرنشان کرد: در مدت سه ماه نخست سال 92، 22 هزار فرصت شغلی در بخش صنعت ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول