اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

تامین 50 میلیارد تومان از اعتبار آبرسانی به جم توسط وزارت نفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: با مذاکرات صورت گرفته، بیش از50 میلیارد تومان از اعتبار آبرسانی به جم توسط وزارت نفت تامین می‌شود.

تامین 50 میلیارد تومان از اعتبار آبرسانی به جم توسط وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: توسعه و آبادانی شهرستان جم از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است که تمامی مسئولان اجرایی در سال‌های اخیر به آن توجه داشته‌اند.

فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: وجود تاسیسات صنعتی، کارخانه‌جات و صنایع پتروشیمی و نفت و گاز در سال‌های اخیر در رشد و توسعه شهرستان جم بسیار اثرگذار بوده و بخش اعظمی از نیازهای این شهرستان از طریق کمک‌های صنایع رفع شده است.

عبداللهی با اشاره به مصوبه سفر هیئت دولت به استان مبنی بر انتقال خط آب‌رسانی کوثر به شهرستان جم بیان داشت: انتقال خط آب‌رسانی کوثر به شهرستان جم یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان است که اجرای این طرح بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در صورت اجرای این طرح مهم مشکل آب منطقه جم مرتفع می‌شود.

وی بر نقش وزارت نفت در اجرای این پروژه تاکید کرد و افزود: بر اساس مصوبه سفر استانی دولت پرداخت 500 میلیارد ریال از اعتبارات اجرای این طرح بر عهده وزارت نفت است و وزیر نفت قول مساعد به منظور تسریع در پرداخت اعتبار مربوط به این پروژه را داده است.

این مسئول با اشاره به دیدار با وزیر نفت ابراز داشت: با توجه به استقرار شهرک‌های مسکونی شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی و بزرگ‌ترین پالایشگاه گاز کشور در شهرستان جم وزیر نفت با تامین اعتبار برای احداث آب ‌شیرین‌کن نیز در این شهر موافقت کرد.

فرماندار شهرستان جم راه را شریان حیاتی و مهم‌ترین پل ارتباطی هر نقطه از میهن اسلامی دانست و گفت: مقام محترم وزارت نفت در این دیدار وعده تامین اعتبار ساخت تقاطع غیر همسطح در ورودی شهر جم را دادند.

عبداللهی با اشاره به اینکه تامین اعتبار بخش اعظمی از مصوبات هیئت دولت بر عهده وزارت نفت است یادآور شد: ساخت دانشکده فنی و مهندسی جم نیز از جمله مصوبات سفر استانی هیئت دولت به استان بوشهر است که تامین اعتبار آن از تعهدات وزارت نفت است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه یاد شده تامین زمین از سوی مسئولان شهرستان جم باید انجام شود که مهلت سه ساله این مهم به اتمام رسیده است.

فرماندار جم متذکر شد: باید از ظرفیت و توان موجود در شهرستان برای رشد و توسعه همه‌جانبه جم استفاده کنیم و فرصت‌ها را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول