اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

طرح آبرسانی "الغدیر" در ردیف پروژه‌های بزرگ ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: طرح آبرسانی "الغدیر" در ردیف پروژه‌های بزرگ ملی است.

طرح آبرسانی "الغدیر" در ردیف پروژه‌های بزرگ ملی است

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و در راستای رفاه حال شهروندان اقدامات مطلوب و در خور شأن را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: شهرستان شادگان نیز با توجه به قابلیت‌های بالای اقتصادی، تجاری و اجتماعی می‌توان به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد البته در این زمینه نیازمند توجه و حمایت بیش از پیش مسئولان است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم‌ترین موضوع در حال پیگیری شهرستان خاطرنشان کرد: تأمین پایدار آب آشامیدنی شهرستان در اولویت کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: این موضوع با اجرای بخش دیگری از طرح آبرسانی "الغدیر" که در ردیف پروژه‌های بزرگ ملی است در حال انجام و پیگیری است.

تمیمی با بیان اینکه هم‌اکنون آب آشامیدنی این شهرستان از طریق خط لوله 40 اینچ دارخوین تأمین می‌شود، عنوان کرد: با اجرای فاز بعدی طرح آبرسانی "الغدیر" کیفیت آب شهرستان بسیار مطلوب‌تر از گذشته می‌شود.

وی با بیان اینکه محل برداشت آب مورد نیاز این طرح از کارون است، گفت: همه تلاش ما در زمینه رفع مشکلات موجود ساکنان شهر و روستای منطقه برای مصرف آب آشامیدنی است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در دستور کار به زودی شاهد تکمیل این طرح و رفع مشکلات موجود شهروندان برای مصرف آب آشامیدنی باشیم.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول