اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

افتتاح مجتمع آبرسانی گرم‌خونی ماسال

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: مجتمع آبرسانی گرم‌خونی ماسال با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

افتتاح مجتمع آبرسانی گرم‌خونی ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع مردم روستای «گنزر» این شهرستان در مسجد ولی عصر (عج) ماسال، افتتاح مجتمع آبرسانی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت: مجتمع آبرسانی گرم‌خونی ماسال با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره اعزام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به مناطق مختلف ماسال اذعان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به نمایندگی از استاندار در تمام مناطق مختلف شهرستان ماسال حضور می‌یابند و مشکلات را بررسی می‌کنند و راهکارهای لازم در جلسه کارگروه‌ها اتخاذ می‌شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش حریم کیفی رودخانه و جاده روستایی گنزر حداکثر مساعدت لازم اتخاذ می‌شود، افزود: زیرسازی 8.5 کیلومتر از جاده این روستا انجام گرفته و در شش ماه آینده آسفالت آن به طور کامل انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش پوشش مناسب ارتباطات و آنتن‌دهی شبکه تلویزیونی در کمیته برنامه‌ریزی استان و شهرستان ردیف اعتباری مشخص می‌شود و نسبت به برطرف شدن این مشکل نیز اقدام موثرتری انجام می‌گیرد.

سعادتی از تأمین اعتبار لازم برای اجرای طرح هادی روستای گنزر در سال 91 خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق طرح هادی می‌توانیم مجوز زمین مورد نیاز ورزشی برای این روستا را صادر کنیم و نسبت به ساخت سالن ورزشی اقدام اساسی به عمل آوریم.

وی یادآور شد: در جلسه شورای اداری امشب در ماسال نسبت به احداث مدرسه در این روستا نیز تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

استاندار گیلان در باره مجتمع آبرسانی گرم‌خونی ماسال بیان کرد: این مجتمع با 70 درصد پیشرفت فیزیکی 15 روستای منطقه و 2 هزار و 500 نفر از اهالی آن را از آب آشامیدنی برخوردار می‌کند.

وی درباره تامین زمین منطقه گردشگری «اولسبلنگاه» متذکر شد: منطقه گردشگری اولسبلنگاه ماسال که از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت است نسبت به تامین زمین آن تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول