اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای شهری ساری خبر داد

اجرای بزرگ‌ترین خط انتقال آبرسانی در ساری

خبرگزاری فارس: مدیر آبفای شهری ساری از اجرای بزرگ‌ترین خط انتقال آبرسانی درون شهری در این شهرستان خبر داد.

اجرای بزرگ‌ترین خط انتقال آبرسانی در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران،‌ رشید خاکسار‌مقامی از در دست اجرا بودن خط انتقال آبرسانی از مخزن کرمانی به کوی لسانی ساری خبر داد و گفت: این بزرگ‌ترین پروژه خط انتقال آبرسانی درون شهری استان با هدف تأمین آب مورد نیاز برای زون‌بندی دوم دو شبکه آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه آبرسانی لوله‌های چدن به قطر 800 میلیمتری به طول 2 هزار و 200 مترو لوله‌های 700 میلیمتری چدنی به طول دو هزار و 200 متری در حال اجرا است، افزود: 60 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

مدیر آبفای شهری ساری، آبرسانی از سه راه مدرس تا سه راه طبرستان به میدان خزر را از دیگر پروژه شرکت آبفای شهری مازندران بیان کرد و متذکر شد: به منظور تکمیل خطوط اصلی زون دوم شبکه ساری لوله‌گذاری با لوله چدن داکتیل 500 میلی‌متری به طول 800 متر و لوله چدن 400 میلی‌متر به طول 700 متر حدفاصل سه راه امیر مازندرانی تا پل ولیعصر در دست اجرا است.

به گفته خاکسارمقامی این پروژه با اعتبار 7 میلیارد ریال توسط پیمانکار آب و فاضلاب شهری استان و با نظارت امور اجرایی طرح‌های آب در حال انجام است.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول