اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گیلان

2 روستای املش آبرسانی شدند

خبرگزاری فارس: پروژه آبرسانی به دو روستای املش با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

2 روستای املش آبرسانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی سعادتی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستاهای «پلهام سانگ» و «گو دین گو ابر» این شهرستان برطرف کردن مشکلات مناطق محروم املش را از اهداف سفر شهرستانی خود ذکر کرد.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی به دو روستای مذکور اظهار کرد: با آبرسانی به دو روستای املش تعداد 55 خانوار از آب سالم بهره‌مند شدند.

مقام ارشد دولت در گیلان،  طول لوله‌گذاری آبرسانی روستاهای مذکور املش را 4 هزار متر عنوان کرد و افزود: آب شرب این دو روستا از محل آب چشمه «سفید آب» تامین می‌شود.

وی، میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه آبرسانی مذکور را یک‌هزار میلیون ریال ذکر کرد و گفت: مدت اجرای این پروژه 90 روز بود که ایستگاه پمپاژ احداث و امتیاز برق آن خریداری شده است.

سعادتی درباره آبرسانی به روستاهای گیلان در دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: مقدار 4 هزار و 817 کیلومتر لوله‌گذاری شبکه توزیع آب روستایی با توجه به پراکندگی واحدهای روستایی در دولت نهم و دهم در استان انجام شده است.

وی، با بیان اینکه برای اجرای خطوط انتقال آب در دولت نهم و دهم مقدار یک‌هزار و 901 کیلومتر در استان لوله‌گذاری انجام شده است، یادآور شد: 150 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق به منظور تامین آب روستاهای گیلان در مدت مذکور حفر شده است.

به گزارش فارس، استاندار گیلان در دومین سفر شهرستانی خود صبح امروز به همراه هیئتی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و معاونان خود به منظور بررسی مشکلات و مسایل مختلف مردم وارد شهرستان املش شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول