اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

200 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از معرفی 200 هزار نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی به بانک‌های عامل تا پایان سال جاری خبر داد.

200 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا شاملو ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح هادی روستای هریسان ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت مقاوم‌سازی واحدهای روستایی دولت شرایط و امکانات بسیار خوبی برای متقاضیان این بخش فراهم کرده است که می‌طلبد روستاییان از این فرصت طلایی نهایت بهره را بگیرند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 70 درصد از واحدهای روستایی کشور نیازمند نوسازی و مقاوم‌سازی هستند که باید مالکان منازل روستایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی اقدام کرده و نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی خود اقدام کنند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی روستایی برای استفاده از تسهیلات مقاوم‌سازی به بانک‌ها معرفی شده‌اند ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری 200 هزار نفر از متقاضیان مقاوم‌سازی منازل روستایی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

به گفته وی مقاوم‌سازی این واحدها طی دو برنامه پنج ساله اول و دوم در دستور کار قرار گرفتند که در برنامه اول و دوم سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی می‌شوند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح هادی روستایی خاطر نشان ساخت: در سال جاری طرح هادی در دو هزار روستای کشور اجرا و در دو هزار روستای نیمه تمام نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول