اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیربنیاد مسکن شادگان خبر داد:

مقاوم‌سازی 2 هزار مسکن روستایی در شادگان

خبرگزاری فارس: مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان از مقاوم و ایمن‌سازی 2 هزار و 379 مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

مقاوم‌سازی 2 هزار مسکن روستایی در شادگان
سالم دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان آغاز شده و هم‌اکنون در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه این طرح از سال 84 تاکنون در حال اجراست افزود: در این طرح با پرداخت تسهیلات بانکی، نظارت مهندسان ناظر و همچنین رعایت اصول فنی و مهندسی مقاوم‌سازی به اجرا در‌می‌آید.
مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته تاکنون تعداد 2 هزار و 379 واحد مسکونی و تجاری در سطح روستاهای شهرستان مقاوم‌ و ایمن‌سازی شده است.
به گفته وی سهمیه مقاوم‌سازی منازل روستایی در این شهرستان یک‌هزار و 380 واحد مسکونی بوده که تاکنون یک‌هزار و 729 پرونده برای اخذ تسهیلات به بانک عامل معرفی شده‌اند.
دریس خاطرنشان کرد: همچنین از تعداد پرونده‌های ارجاع داده شده به بانک، یک‌هزار و 297 واحد موفق به عقد قرارداد، تعداد 430 واحد پایان کار دریافت کرده و بقیه نیز در حال احداث هستند.
وی همچنین به مزایای اجرای طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی اشاره کرد و گفت: این طرح به‌منظور کاهش آثار بلایای طبیعی، ایمن‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در مقابل حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله و سیل در حال انجام است.
مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان اضافه کرد: با اجرای این طرح به‌زودی شاهد بهسازی مناطق روستایی بوده و در صورت بروز بلایا و حوادث طبیعی مطمئناً خسارات کمتری به منطقه وارد می‌شود.
وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان شهری و استانی به زودی شاهد پیشرفت و ارتقای منطقه در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول