اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد:

سهمیه 7000 واحدی مقاوم‌سازی مسکن روستایی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: سهمیه امسال مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل 7 هزار و 250 واحد است که در روزهای آینده با تشکیل پرونده افراد متقاضی برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

سهمیه 7000 واحدی مقاوم‌سازی مسکن روستایی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده صبح امروز در جلسه ستاد مسکن روستایی در اردبیل اظهار داشت: از سهمیه سال 89 حدود 83 درصد عقد قرارداد شده که صد درصد این میزان به بانک‌ها برای برخورداری از تسهیلات معرفی شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به همکاری خوب بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به صاحبان مساکن کم‌دوام روستایی برای مقاوم‌سازی آنها گفت: بانک‌ها با عمل به تعهد ضمانت سفته زنجیره‌ای اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کنند که در روزهای آینده با ابلاغ بخشنامه پرداختی‌های سال 90 نیز آنها موظف هستند تا به پرونده‌های معرفی شده رسیدگی کرده و وام متقاضیان را به موقع پرداخت کنند.
وی با یادآوری اینکه بانک‌های ملی، تجارت، سپه و صادرات در پرداخت وام مقاوم‌سازی مسکن ورود خوب و مطلوبی پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با افزایش احتمالی وام بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سال آینده امیدواریم استقبال روستائیان در این بخش افزایش یافته و مشکلات مرسوم نیز برطرف شود.
حاج‌علیزاده در ادامه سخنان خود به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل و تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل واحدهای مسکونی در شهرهای کوچک اشاره کرد و افزود: در مسکن مهر نمین با 60 درصد پیشرفت کاری در محوطه‌سازی و ساخت مساجد آن با کمبود اعتبار مواجه بودیم که مقرر شد هم در برای برطرف شدن این دو مشکل و هم اصلاح رویه دفع فاضلاب در این شهرک اعتبار مورد نیاز در چند روز آینده اختصاص یابد تا بتوانیم این واحدهای مسکونی را تکمیل و هفته دولت سال آینده تمام واحدهای مسکونی موجود در شهرک را به بهره‌برداری برسانیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در پایان سخنان خود سیاست حمایتی دولت خدمتگزار و همت وزیر راه و شهرسازی را در حل مشکل مسکن هموطنان در شهرها و روستاها یادآور شد و گفت: بنیاد مسکن نیز در راستای همین سیاست برنامه‌های خوبی را برای ساخت و تکمیل پروژه‌های مسکونی در مناطق روستایی و شهری پیش‌بینی کرده تا در یک فاصله زمانی برنامه پنجم توسعه بتواند بر این مشکلات فائق آید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول