اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

مقاوم سازی مسکن روستاییان مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: بهسازی و مقاوم سازی مسکن به ویژه در روستاها باید مورد توجه مسئولان نظام به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

مقاوم سازی مسکن روستاییان مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز صبح امروز در نشست با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: البته در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی برای مقاوم سازی مسکن در سطح کشور آغاز شده است.
وی با بیان اینکه وقوع زمین لرزه‌ها به خاطر دوری از خدا و فرهنگ اسلامی است، اظهار داشت: شاید این پیشامدها به خاطر دوری مردم از برنامه‌ها و ادبیات اسلامی بوده است.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حتی در کشورهای اسلامی بعضاً شأن اسلام رعایت نمی‌شود؛ باید این بلاها درس عبرتی برای آحاد مردم خصوصاً مسلمانان بوده تا به واجبات و ترک از محرمات عمل کنند.
امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه زلزله ترکیه بسیار رقت‌بار و مخرب بود، گفت: وقوع این زمین لرزه اهمیت مقاوم سازی مسکن را دوچندان کرده است.
وی با بیان اینکه بهسازی و مقاوم سازی مسکن به ویژه در روستاها باید مورد توجه مسئولان نظام به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار بگیرد، افزود: البته در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی برای مقاوم سازی مسکن در سطح کشور آغاز شده است.
آیت‌الله مهمان‌نواز نقش بنیاد مسکن را در خدمت رسانی به مردم به ویژه مناطق روستایی برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با برنامه‌هایی که در جهت عمران و آبادانی روستاها توسط این نهاد انجام شده، سطح زندگی مردم در این مناطق ارتقا یابد.
در این نشست نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس بنیاد مسکن و معاونان، استاندار خراسان شمالی شرکت داشتند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول