اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

مقاوم‌سازی مسکن روستایی ماندگار‌ترین خدمت دولت احمدی‌نژاد است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: مقاوم‌سازی و بهسازی مساکن روستایی و مناطق محروم از ماندگار‌ترین و زیباترین خدمات دولت احمدی‌نژاد است.

مقاوم‌سازی مسکن روستایی ماندگار‌ترین خدمت دولت احمدی‌نژاد است

ایرج بیگدلو امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل به سهمیه 55 هزار واحدی استان در بحث مقاوم‌سازی و بازسازی مسکن روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد 66 درصدی در این زمینه و صدور پایان کار برای متقاضیان آن یک عملکرد مطلوب برای استان اردبیل است که چهره روستاهای این استان را متحول کرده است.

وی اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در دولت نهم و دهم از اتفاقات خوب و دستاورد بالنده دولت خدمتگزار توصیف کرد و گفت: ضرورت دارد همین روند را تا بهبود شرایط واحدهای مسکونی روستایی ادامه دهیم تا با اجرای طرح‌های مناسب در این زمینه بتوانیم فعالیت‌ها و اهدافمان را تحققی عینی بخشیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح و دیگر واحدهای مسکونی در حال احداث باید مقررات فنی و ایمنی رعایت شده تا با صنعتی‌سازی، کاهش وزن ساختمان، تعدیل آوار در ساختمان‌ها، تولید و استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب بتوانیم فضای ایمنی را در مناطق روستایی و حتی شهری برای هموطنان برقرار کنیم.

بیگدلو از بنیاد مسکن خواست در ساخت واحدهای مسکونی و صدور مجوز‌ها شرایط جغرافیایی و اقلیمی را مورد توجه قرار دهد تا طراحی‌ها و استفاده از مصالح به شکل بومی اتفاق بیفتد.

این مسئول همچنین خطاب به دست‌‌اندرکاران نظام فنی مهندسی روستایی گفت:‌ اگر 300 نفر مهندس عمران و معماری در این مجموعه به کارگیری شده‌اند باید به گونه‌ای نظارت کنند تا این امر در فضای روستا با شرایط مطلوب اتفاق بیفتد تا دچار برخی تنش‌ها و نگرانی‌ها در فضای روستایی و یا انجام کارها و امضا‌های سوری نباشیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با ارزیابی کار گروه بهداشت و درمان نیز به خبرنگار فارس بیان داشت: اصلی‌ترین وظیفه این کار گروه تلاش برای کاهش مرگ و میر در مدیریت بحران است که حساسیت کار این کار گروه ایجاب می‌کند تا مراقبت و مواظبت بیشتر از شیوع بیماری‌ها در هنگام بروز حوادث انجام شود.

بیگدلو در پایان سخنان خود کاهش معلولیت و کلیه مخاطرات تلفات‌آفرین را یادآور شد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: سیاست‌گذاری در امر بازسازی و مدد‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی بر پایه نظام سلامت اتفاق می‌افتد و در کنار آن باید تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات به آمبولانس‌های دیفرانسیل‌دار برای مدد‌رسانی به حادثه‌دیدگان مناطق برون شهری و کوهستانی مورد انتظار و پیگیری ما نیز هست که امسال باید به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول