اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی خبر داد:

اتمام مقاوم‌سازی 45 هزار مسکن روستایی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: از سال 84 مقاوم‌سازی 58 هزار واحد مسکن روستایی آغاز شد که از این تعداد 45 هزار واحد به اتمام رسیده است.

اتمام مقاوم‌سازی 45 هزار مسکن روستایی آذربایجان غربی
ایوب عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی یکی از مهمترین برنامه‌های این بنیاد است که تاکنون توفیق‌های زیادی در این راستا به دست آمده است.
وی افزود: تعدادی از روستاهایی که در معرض خطرهای ناشی از بلایای طبیعی قرار دارند به طور جدی و در قالب برنامه‌های مختلف به مناطق منتقل شده است که در برابر حوادث ایمن‌سازی می‌شوند چه بسا تحقق این مهم همکاری همه‌جانبه مردم را می‌طلبد.
این مسئول همچنین صدور و تحویل بیش از 140 هزار سند مالکیت روستایی، تملک واگذاری حدود 5 هزار قطعه زمین و اجرای طرح هادی در بیش از 280 روستا را از مهمترین فعالیت‌های بنیاد مسکن عنوان کرد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در ادامه به روند اجرای مسکن مهر در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ایجاد رونق اقتصادی، تامین مسکن برای آحاد جامعه، توسعه اشتغال و حذف قیمت زمین اجرا می‌شود که تاکنون در آذربایجان غربی رضایت‌بخش است. 
وی از آغاز احداث بیش از 7 هزار واحد طرح مسکن مهر در 25 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون تعداد 3 هزار و 800 واحد نیز به اتمام رسیده است.
عزیزی ادامه داد: در تحویل به موقع این طرح و سایر طرح‌های عمرانی، مشارکت مردمی و تهیه برنامه زمان‌بندی منسجم نقش مهمی دارند، همچنین سازمان‌های ذ‌ی‌ربط اعم از مدیرعامل و هیئت مدیره تعاون با تمام توان و اختیارات خود در این امر مساعدت کنند تا پروژه مذکور به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به نقش موثر اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف دولت اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها باید از طریق منعکس کردن دستاوردها در جامعه، اطلاع‌رسانی موانع به نهادها و مردم همچنین ارائه راهکارهای مناسب در راستای یاری کردن مسئولان گام بردارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول