اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار استان قزوین خبر داد

پایان مقاوم‌سازی‌ 70 هزار واحد مسکن روستایی در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار استان قزوین از پایان بهسازی و مقاوم‌سازی 70 هزار واحد مسکن روستایی در استان قزوین خبر داد.

پایان مقاوم‌سازی‌ 70 هزار واحد مسکن روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی دوشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی سازمان مدیریت بحران استان قزوین اظهار کرد: از 80 هزار واحد مسکن روستایی استان قزوین 70 هزار واحد مسکن روستایی با کمک بنیاد مسکن و شهرسازی بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان قزوین افزود: استان قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی که دارد، می‌تواند به هنگام بحران با داشتن فرودگاه و بالگرد به عنوان معین پایتخت و حتی استان‌های شمالی نقش ایفا کند.

معاون عمرانی استانداری استان قزوین ادامه داد: به سبب موقعیت استان قزوین، کوچک‌ترین سهل‌انگاری در ایام تعطیلات موجب ایجاد گره ترافیکی می‌شود.

حبیبی یادآور شد: در ایام نوروز با ریزش برف 10 هزار نفر مسافر نوروزی در قزوین ماندند و این بیانگر این است که محور مواصلاتی قزوین مربوط به این استان نیست، در حالی که تنها بودجه قزوین را می‌گیریم.

وی با بیان اینکه قزوین بر روی گسل واقع شده است، تصریح کرد: کارهای مطالعاتی و بررسی‌های جامع زمین‌شناسی برای مهار زلزله در استان قزوین صورت گرفته است، اما در صورتی که مسائل مالی و اعتبارات حل شود اقدامات اساسی در این زمینه انجام تا نگرانی مردم برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار استان قزوین با بیان اینکه در استان قزوین از ساخت و سازهای غیراصولی جلوگیری شده است، عنوان کرد: ساخت و سازهای خلاف و غیر اصولی در سطح استان قزوین توسط شهرداری و مدیریت شهری به حداقل رسیده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: با جلوگیری از ساخت و سازهای غیراصولی خطرات و خسارات زلزله کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول