اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان تاکید کرد

ضرورت حفظ کرامت و شخصیت بیماران خاص در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: حفظ کرامت و شخصیت بیماران خاص از ضروریات جامعه محسوب می‌شود.

ضرورت حفظ کرامت و شخصیت بیماران خاص در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با وی اظهار کرد: رسانه‌ها در زمینه آگاه‌سازی جامعه نقش تاثیرگذاری داشته و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه آگاهی‌های جامعه در زمینه بیماری‌های خاص استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های عمومی از طریق رسانه‌ها امکان‌پذیر است، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در زمینه پیشگیری اطلاع‌رسانی‌های مطلوبی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌های عمومی در زمینه اطلاع‌رسانی بیماری‌های خاص تاکید کرد و افزود: باید از این ظرفیت برای آشنایی مردم با روش‌های پیشگیری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ارائه مهارت‌های زندگی به افراد مبتلا به بیماری‌های خاص موجب کاهش تبعات بیماری و حل برخی مشکلات این افراد می‌شود، افزود: باید با ارائه مهارت‌های زندگی اقدامات لازم برای جلوگیری از عواقب بعدی بیماری انجام شود.

آیت‌الله خاتمی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه پیشگیری عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت برای سخنرانی در جمع مردم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ضروری است تجمعات بزرگ مردم در این ماه شناسایی شود، خاطرنشان کرد: مدیران انجمن‌ها با حضور در این تجمعات می‌توانند آگاهی‌های لازم را به مردم ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه جذب خیرین با کمک‌رسانی به انجمن ضروری است، افزود: باید از ظرفیت خیرین نیز برای ارائه خدمات بیشتر به بیماران استفاده کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول