اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل صورت گرفت

آغاز به‌کار نخستین واحد دندانپزشکی بیماران خاص مازندران

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در مازندران، اولین واحد دندانپزشکی بیماران خاص مازندران در آمل آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار نخستین واحد دندانپزشکی بیماران خاص مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رییس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل عصر امروز در آیین بهره‌برداری از نخستین درمانگاه و واحد دندانپزشکی بیماران خاص مازندران در این بیمارستان گفت: درمان دندانپزشکی بیماران محترم خاص باید در شرایط ویژه صورت گیرد.

عباسعلی کمالی عنوان کرد: دفتر بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با همکاری بیمارستان امام رضا(ع)، درمانگاه تخصصی دندانپزشکی برای بیماران خاص در آمل را راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه در این درمانگاه برای بیماران خاصی دیابتیک، ام اس، دیالیزی خدمات ارائه می‌شود، گفت: در آمل 175 بیمار دیالیزی وجود دارد که نیاز به خدمات ویژه دارد.

کمالی با اشاره به اینکه 500 بیمار تالاسمی در این بیمارستان ماهانه خونگیری می‌کنند، بیان داشت: 143 بیمار ام اس نیز در آمل شناسایی شده که نیاز به خدمات ویژه دارند.

این مسئول با اعلام اینکه 5 هزار بیمار دیابتی زیر پوشش بیمارستان امام رضا(ع) قرار دارند، گفت: بخشی از بیماران دیابتی شهرستان نیز در بیمارستان 17 شهریور خدمات می‌گیرند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) آمل با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی به این بیماران ارائه دهیم، اذعان داشت: این بیماران در شرایط خاص به خدمات خاص نیز نیاز دارند  که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه این واحد دندانپزشکی با هزینه 40 میلیون تومان راه‌اندازی شده است، متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی این واحد را تامین کرده است.

کمالی با اشاره به قدمت بالای این بیمارستان گفت: این مرکز درمانی نیاز به نوسازی و تجهیز خدمات دارد.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول