اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

راه‌اندازی خدمات دندانپزشکی بیماران خاص غرب مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دومین واحد خدمات دندانپزشکی بیماران خاص مازندران در تنکابن راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی خدمات دندانپزشکی بیماران خاص غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد اسماعیلی صفرپور عصر امروز در آیین آغاز به کار نخستین واحد دندانپزشکی بیماران خاص مازندران در بیمارستان امام رضا (ع) آمل با اعلام اینکه مازندران 4 هزار و 700 بیمار خاص دارد، بیان کرد: این بیماران خاص به بخش‌های درمانی ویژه‌ای نیاز دارند.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام رضا به عنوان مرکز خدمات دندانپزشکی در مازندران راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز برای استفاده تمامی بیماران تجهیز شده است.

صفرپور با اعلام اینکه خدمات دندانپزشکی از نیازهای ضروری بیماران خاص است، افزود: علاوه بر این مرکز، واحد دیگری در شهرستان تنکابن تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش نیروی انسانی برای بیماران خاص دچار مشکل هستیم، یادآور شد: افزایش همکاری با بخش بیماران خاص کمک بزرگی به این مجموعه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل نیز با اشاره به اینکه خدمات سلامت در این آمل مختص شهروندان این شهر نیست، اظهار داشت: این شهرستان به بیماران شهرهای محمودآباد و چمستان به صورت کامل و به برخی شهرهای مازندران نیز خدمات ارائه می‌کند.

حمزه قاسمی با بیان اینکه 10 درصد مردم آمل دیابت دارند، گفت: با توجه به کمبود امکانات در بخش بیماران خاص نیاز به تجهیزات در پنج سال آینده در این شهرستان ضروری خواهد بود.

قاسمی با تاکید بر اینکه 22 دستگاه دیالیز در آمل به 175 بیمار خدمات می‌دهند، اظهار داشت: میزان متوسط ارائه خدمت هر دستگاه به پنج نفر است در حالی که در آمل 50 دیالیزی خدمات بیشتری دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: به دلیل بالا بودن ورودی بیماران تصادفی در آمل خدمات اورژانسی نیز در این شهرستان بسیار بیشتر از شهرهای دیگر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول