اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعطای مجوز دانشگاه پزشکی انجام می‌شود

راه‌اندازی بخش ناباروری در مؤسسه بیماران خاص کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان گفت: بخش ناباروری این مؤسسه با اعطای مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بخش ناباروری در مؤسسه بیماران خاص کرمان

علی شمسی‌نیا امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان نسبت به واگذاری مجوز به بخش ناباروری در آینده نزدیک قول مساعد داد.

وی افزود: مجوز آغاز به کار بخش ناباروری مؤسسه خیریه بیماران خاص از سوی دانشگاه علوم پزشکی و طبق کمیسیون ماده 20 به زودی واگذار می‌شود، احداث آزمایشگاه ژنتیک، بانک نگهداری خون بند ناف، سلول‌های بنیادین و بخش ناباروری از آرزوهای مسئولان مؤسسه خیریه بیماران خاص بود که تعدادی از این طرح‌ها تحقق یافته و تعدادی هم در حال انجام است.

شمسی‌نیا اضافه کرد: تجهیزات گرانقیمتی در این بخش‌ها نصب شده است و منتظر صدور مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استان کرمان برای راه‌اندازی این بخش‌ها هستیم.

وی حمایت‌های استاندار کرمان را در زمینه‌‌های مختلف از بیماران خاص و سخت درمان قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز در این راستا مؤسسه خیریه بیماران خاص را یاری کرده است.

شمسی‌نیا نشست‌های هم‌اندیشی کمیته بیماران خاص و دانشگاه علوم پزشکی کرمان را ارزشمند دانست و افزود: این نشست بسیاری از موانع را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به تقاضای یک‌هزار واحد مسکونی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج خاطر نشان کرد: شرط سنی برای نام‌نویسی و برخوردار شدن از امکانات مسکن برای این بیماران حذف شده است.

شمسی‌نیا از همکاری مطلوب کمیته امداد امام خمینی (ره) با این مؤسسه خیریه خبر داد و گفت: بیش از 120 بیمار خاص و سخت درمان توسط این نهاد طی سال گذشته مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: اهداف خیرخواهانه مؤسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) با همدلی و تفاهم موجود بین مسئولان به سرانجام می‌رسد.

مدیرعامل موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان تصریح کرد: بخش ناباروری این مؤسسه که بیش از چهار ماه از تجهیز و آماده شدن آن می‌گذرد، به زودی آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: حرکت مؤسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) نیز در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول