اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمه خدمات درمانی جیرفت خبر داد

صدور کارت هوشمند برای بیماران خاص جیرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت گفت: تاکنون 87 کارت هوشمند برای بیماران خاص شهرستان جیرفت و عنبرآباد صادر شده است.

صدور کارت هوشمند برای بیماران خاص جیرفت
ابراهیم مختاری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به ارتقای فرآیندها و خدمات از دستی به رایانه‌ای اظهار داشت: در همین راستا استفاده از خدمات غیرحضوری اینترنتی برای صدور دفترچه بیمه و انعقاد قرارداد با مؤسسه‌های درمانی، اطلاع‌رسانی و آموزش به این مؤسسه‌ها از طریق اینترنت و پیام کوتاه توسط این مرکز انجام گرفته است.
وی همچنین با توجه به اقدامات این اداره در راستای اجرای محورهای تحول اداری افزود: برگزاری جلسات داخلی از طریق ویدئوکنفرانس، آموزش کارکنان از طریق مجازی، انجام امور از طریق شبکه داخلی اداره کل و استفاده از سیستم voip برای برقراری ارتباط با سایر اداره‌های بیمه استان از جمله این اقدامات است.
مختاری بیان داشت: راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی برای پزشکان متخصص، تأیید دارو و خدمات و ... از جمله فعالیت‌های اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت است.
وی از صدور 87 کارت هوشمند برای بیماران خاص شهرستان جیرفت و عنبرآباد خبر داد و ابراز داشت: در این طرح که از سال گذشته آغاز شده است برای بیماران خاص زیر پوشش تمام بیمه‌ها کارت هوشمند صادر می‌شود.
مختاری خاطرنشان کرد: در اجرای طرح‌های رفاهی و تکریم مشتریان در زمینه ارائه مدارک مورد نیاز اطلاع‌رسانی و مراحل انجام کار مشخص شده است و با نصب در تابلو اعلانات اداره برای ارائه خدمات طبق قانون اقدام می‌شود.
وی با اشاره به در اختیار قرار دادن امکانات اولیه برای مراجعان این اداره عنوان کرد: مجله، فرم‌های اطلاع‌رسانی، باجه بانک و دستگاه فتوکپی بخش خصوصی از جمله این امکانات برای رفاه حال مراجعان است.
مختاری گفت: برای بهبود عملکرد اداره بیمه خدمات درمانی، فرم‌های نظرسنجی، دفتر نظرسنجی عمومی و صندوق‌های پیشنهادات و انتقادات و ارتباط با مدیرکل در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم تا حد امکان این نظرات اعمال شود.
وی تعداد کارمندان این اداره را 12 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: علاوه بر تأکید بر رعایت ارائه خدمات مناسب و سریع به مراجعان، یکی از کارمندان اداره به عنوان نماینده ارباب رجوع‌ها در جلسه‌ها از حقوق آنان دفاع می‌کند.
به گزارش فارس، کتاب «تکریم ارباب رجوع از دیدگاه آموزه‌های اسلامی» و مقاله‌های مختلفی توسط سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت تهیه، تألیف و میان کارکنان این اداره و مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع شده است.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول