اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان:

حمایت دارویی از بیماران خاص الزامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: مسئولان بخش سلامت و درمان استان باید نسبت به حمایت دارویی از بیماران خاص و رفع نارسایی‌ها و مشکلات درمانی این بیماران اقدام کنند.

حمایت دارویی از بیماران خاص الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدعطا رحمانی‌آبیدر ظهر امروز در جلسه کمیته بیماران خاص استان در محل سالن دولت استانداری اظهار داشت: در این راستا دستگاه‌ها و موسسات بیمه‌گر می‌توانند با انجام تعهدات خود نقش مهمی در تامین مخارج دارویی بیماران خاص ایفا کنند.

وی افزود: باید راه‌اندازی بانک اطلاعاتی بیماران خاص به منظور ساماندهی مشخصات بیماران خاص زیرپوشش دستگاه‌های دولتی متولی بهداشت و درمان و سازمان‌های مردم‌نهاد در اولویت قرار گیرد تا از این طریق دستگاه‌ها و سازمان‌ها بتوانند با مراجعه با سایت این بانک اطلاعاتی نسبت به درج مشخصات بیماران خود به منظور بهره‌مندی آنها از خدمات ارائه شده به بیماران کسب اطلاع نمایند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان در ادامه بانک اطلاعات بیماران خاص استان را مبنای برنامه دستگاه‌های مرتبط با بیماران خاص دانست و تأکید کرد: با تحقق بانک اطلاعات نقطه ابهامات این دستگاه‌ها حل شده و زمینه‌ای برای ارائه خدمات بهتر و به دور از موازی‌کاری میسر می‌شود.

رحمانی‌آبیدر ادامه داد: بیماران خاص نیازمند توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند و رفع مشکل مسکن و نیز اشتغال این افراد می‌تواند برای کاهش دغدغه‌های زندگی و معیشتی بیماران خاص بسیار مفید و کارساز باشد که با همکاری و هماهنگی دستگاه مربوطه این امر محقق می‌شود.

در این جلسه همچنین اعضا کمیته به بیان دیدگاه‌های خود برای رفع مشکلات بیماران خاص پرداختند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول