اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضای اصفهان خبر داد

آشنایی 15 درصدی مردم اصفهان با ورزش بیماران خاص

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضای استان اصفهان گفت: تنها 15 درصد مردم از فعالیت‌‌های این هیئت آگاه هستند که با تلاش رسانه‌ها و مسئولان به طور حتم این آگاهی افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

آشنایی 15 درصدی مردم اصفهان با ورزش بیماران خاص

عباس یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضا، بیماران تالاسمی، هموفیلی، ام‌اس، دیابت، دیالیز، پیوند اعضا و کم‌توان ذهنی را زیر پوشش ورزشی برده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های اصفهانی با شناخت بیشتر از عملکرد هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضای استان اصفهان می‌توانند در جذب فرزندان خود به این مجموعه کمک شایانی کنند، تصریح کرد: تا این لحظه تعداد بیمه‌ شدگان ورزشی در هیئت بیماری‌های خاص حدود 450 نفر است که پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد تا پایان سال به حدود 900 نفر برسد.

رئیس هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضای استان اصفهان با اشاره به اینکه در دهه دوم تیرماه سال جاری رقابت‌‌های کشوری دو و میدانی برگزار می‌شود، تاکید کرد: استان اصفهان میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی اظهار داشت: رقابت‌‌های قهرمان کشوری دو و میدانی به مدت سه روز برای آقایان و دو روز ویژه بانوان برگزار می‌شود.

یزدان‌پناه تصریح کرد: تعداد شرکت‌ کنندگان در رقابت‌های دو و میدانی قهرمان کشوری در قسمت آقایان حدود 150 نفر و در قسمت بانوان 70 نفر است.

وی بیان داشت: از دیگر اهداف هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضا استان اصفهان برای تیرماه ‌سال جاری برپایی همایش پیاده‌روی است.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به خیابان پروین، ساختمان ثامن‌الائمه، طبقه چهارم مراجعه کنند.

طبق مذاکرات انجام شده قرار است هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا با هیئت ورزشی ناشنوایان استان اصفهان ادغام شود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول