اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان چهار رقیب اصفهانی

بانوی قمی در بدمینتون بیماران خاص کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم از موفقیت بانوی قمی در کسب مقام سوم پیکارهای بدمینتون قهرمانی بیماران خاص کشور خبر داد.

بانوی قمی در بدمینتون بیماران خاص کشور سوم شد

سکینه باباخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سال جاری برای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قم در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی، سال بسیار موفقی بود و ورزشکاران مستعد این هیئت به خوبی توانایی‌های خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: موفقیت در کسب چهار مدال و عنوان ارزشمند از مسابقات هجدهمین دوره بازی‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضا در کشور سوئد در سال 2011 در خرداد ماه سال جاری مهم‌ترین افتخار هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم است.

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم افزود: این موفقیت‌ها را خانم ثریا پارس لاری بانوی ارزشمند و توانای هیئت با درخشش خود در جدال با رقبای مطرح از کشورهای مختلف سراسر دنیا به دست آورد.

وی اضافه کرد: بعد از این موفقیت ارزنده تیم‌های مختلف ورزشی آقایان و بانوان هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم در مسابقات مختلف کشوری توانستند افتخارات قابل توجهی را برای ورزش قم به ارمغان بیاورند.

باباخانی در ادامه به موفقیت ثریا پارس لاری در مسابقات بدمینتون قهرمانی ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا کشور اشاره کرد و بیان داشت: پارس لاری در این رقابت‌ها در جدال با چهار رقیب اصفهانی موفق به کسب مقام سوم شد.

وی افزود: مسابقات قهرمان کشوری بدمینتون زنان ورزشکار پیوند اعضا با هماهنگی و همکاری هیئت بدمینتون استان اصفهان و کادر فنی تیم ملی بدمینتون فدراسیون ورزش‌های پیوند اعضا برگزار شد که با کسب مقام سوم ثریا پارس لاری همراه بود.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم ابراز داشت: در پایان این مسابقات که به میزبانی هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان برگزار شد، نجمه کمالی از استان اصفهان به مقام نخست دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از نجمه کمالی از اصفهان میزبان رقابت‌ها، دیگر نماینده هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا اصفهان یعنی مریم رحمانی نایب قهرمان شد و ثریا پارس لاری از استان قم مقام سوم را کسب کرد در حالی که رضوان نجارزاده از اساتان اصفهان به مقام چهارم رسید.

باباخانی به موفقیت ورزشکاران قمی در کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی پیکارهای دارت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: امسال برای دومین بار متوالی میزبان تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای دارت بیماران خاص کشور بودیم که در نهایت نیز جام قهرمانی در قم باقی ماند.

وی یاد آور شد: رقابت‌های دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء قهرمانی کشور در دی ماه برگزار شد که در پایان تیم‌های (الف) و (ب) دارت قم موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمان این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور شدند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول