اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 21 تیم در قم

قم قهرمان پیکارهای دارت بیماران خاص کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم قم به مقام قهرمانی پیکارهای دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء قهرمانی کشور دست یافت.

قم قهرمان پیکارهای دارت بیماران خاص کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دهمین دوره رقابت‌های دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران تالاسمی ماژور سراسر کشور بعد از دو روز برگزاری به میزبانی هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.
در این دوره از رقابت‌ها نزدیک به 100 ورزشکار رشته دارت از 21 استان کشور در سالن مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم در چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت این تیم قم (ب) بود که موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
نکته جالب توجه و مهم این است که در این دوره از رقابت‌ها در رده‌بندی نهایی بخش تیمی، تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با کسب 25 امتیاز موفق به کسب جایگاه نخست و عنوان قهرمانی دهمین دوره این رقابت‌ها شد.
همچنین در رده‌بندی نهایی بعد از تیم «ب» قم ، تیم دارت «الف» قم با یک امتیاز اختلاف یعنی با کسب 24 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان کرمان با کسب 18 امتیاز رتبه سوم رده‌بندی تیمی این دوره از پیکارها را از آن خود کرد.
البته در رده‌بندی نهایی بخش تیمی دهمین دوره پیکارهای دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء قهرمانی کشور در شهر مقدس قم، تیم‌های دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان‌های گیلان، اصفهان و هرمزگان نیز در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفتند.
اما رقابت‌های بخش انفرادی در چهار رده سنی زیر 16 سال، 16 تا 21 سال، 22 تا 28 سال و بالای 29 سال به انجام رسید که طی آن در رده سنی زیر 16 سال عنوان نخست و مقام قهرمانی به علی بهاآبادی از تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء «الف» قم رسید.
در رده سنی 16 تا 21 سال این دوره از مسابقات که برای دومین سال متوالی در شهر مقدس قم برگزار شد، عباس یزدی‌زاده از تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء «ب» قم موفق شد بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
در رده سنی 22 تا 28 سال دهمین دوره رقابت‌های دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور در شهر مقدس قم، حمید پلاسی از تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان هرمزگان بالاتر از دیگر رقبا ایستاد و عنوان نخست را به‌دست آورد.
در رده سنی بالای 29 سال نیز رقابت نزدیکی بین مدعیان کسب مقام قهرمانی وجود داشت که در نهایت سیدمرتضی سالاری از تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان کرمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و در جایگاه نخست قرار بگیرد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول