اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و خیران استان

مجتمع پزشکی رفاهی ام.اس زنجان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: مجتمع پزشکی رفاهی ام.اس زنجان با حضور مسئولان و خیران استان در زنجان کلنگ‌زنی شد.

مجتمع پزشکی رفاهی ام.اس زنجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد شکوریان در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع پزشکی رفاهی قمر بنی‌هاشم زنجان که در سالن شرکت خطوط لوله برگزار شد، اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع ساخته می‌شود.

وی افزود: مجتمع پزشکی رفاهی در 3 هزار مترمربع زیربنا و در سه طبقه ساخته می‌شود.

رئیس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ام.اس استان زنجان تصریح کرد: مجتمع پزشکی رفاهی قمر بنی‌هاشم پس از تکمیل‌شدن علاوه بر سرویس دادن به بیماران استان می‌تواند به بیماران غرب کشور هم خدمات ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت حمایت از بیماران ام.اس استان زنجان با حمایت مسئولان توانسته است زمین مورد نظر برای ساختن مجتمع پزشکی رفاهی قمر بنی هاشم را تهیه کند، اضافه کرد: ادامه مسیر انتخاب شده هم نیازمند حمایت آنها است.

در این مراسم طراح ساختمان مجتمع رفاهی پزشکی قمر بنی هاشم زنجان با ارائه سابقه کار خود در طراحی‌های ساختمان به ویژه در بخش بهداشت و درمان گفت: از چند سال پیش اقدام به شناسایی انجمن‌های خیریه فعال کرده و در صدد همکاری با آنها است.

زهرا ضابطی با یادآوری اینکه ساختمان مجتمع پزشکی رفاهی در نظر گرفته شده برای بیماران ام.اس در سه طبقه ساخته می‌شود، ادامه داد: هر طبقه از این مجتمع در یک هزار و 300 مترمربع ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ انتفاعی از این مجتمع نخواهد برد، افزود: به دنبال تکمیل اطلاعات خود برای طراحی ساختمان مجتمع است.

طراح ساختمان مجتمع رفاهی پزشکی قمر بنی‌هاشم زنجان تصریح کرد: در طراحی ساختمان ضمن رعایت نکات لازم برای درمان بیماران باید به ایجاد فضای مطلوب برای آنها هم توجه شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول