اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

هیچ بیماری به خاطر ناتوانی مالی از درمان عقب نیفتد/ توجه به سلامت تعطیل‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز،‌ آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه توجه به سلامت تعطیل‌ناپذیر است گفت: هیچ بیماری نباید به خاطر عدم توان مالی از درمان عقب بیفتد.

هیچ بیماری به خاطر ناتوانی مالی از درمان عقب نیفتد/ توجه به سلامت تعطیل‌ناپذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز رضا رحمانی شامگاه گذشته با حضور در بیمارستان شهید محلاتی تبریز از تیم پزشکی پیوند بازوی قطع شده یک جوان روستایی قدردانی کرد.
وی با حضور در بالین این جوان 28 ساله در بیمارستان شهید محلاتی تبریز با ابراز خرسندی از بهبود وضعیت بیمار و ارتقای توان تخصصی پزشکان آذربایجان، تلاش تیم پزشکی در پیوند بازوی قطع شده این جوان را ستود و این اتفاق موفق پزشکی را به جامعه پزشکی استان و کشور تبریک گفت.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این بازدید، توسعه بیمارستان شهید محلاتی تبریز و رشد توان تخصصی آن را خوب ارزیابی کرد و افزود: توجه به بهداشت و سلامت کشور تعطیل ناپذیر است و همیشه باید در توسعه و گسترش امکانات بیمارستانی و توان تخصصی علم پزشکی تلاش کرد.
بازوی قطع شده «اکبر سبحان وردی» جوان 28 ساله «خویی» که بر اثر برخورد با گاردن خرمن کوب تراکتور به طور کامل قطع شده بود، 18 آبان ماه با تلاش 9 ساعته تیم پزشکی در اتاق عمل بیمارستان شهید محلاتی تبریز پیوند و با موفقیت، بازوی قطع شده، جان دوباره گرفت. 
رحمانی همچنین در این بازدید با حضور در بخش بستری بسیجیان سانحه دیده از تصادف اردوی مشهد، خواستار توجه ویژه به درمان این دانشجویان بسیجی شد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در این عیادت با حضور بر بالین 18 بسیجی سانحه دیده، ضمن صحبت با یکایک آنها از نزدیک در وضعیت درمانشان قرار گرفت.
در این عیادت، یکی از بسیجیان مصدوم شده از رحمانی درخواست امکانات برای پایگاه مقاومتشان را داشت که رحمانی این روحیه بارز  بسیجی را ستود.
گفتنی است بر اثر سانحه ناگواری که بامداد جمعه چهارم آذر ماه در حوالی شاهرود رخ داد اتوبوس حامل دانشجویان بسیجی تبریز که عازم مشهد بود با یک دستگاه تریلی حمل آهن تصادف کرد و در این تصادف 18 بسیجی مجروح و متاسفانه دو نفر از بسیجیان به دیار باقی شتافتند.
رحمانی همچنین با حضور در بیمارستان تخصصی کودکان تبریز و بازدید از وضعیت درمان کودکان به عنوان آیندگان جامعه، اجرای طرح توسعه آن را به عنوان یک مرکز تخصصی بیماری‌های کودکان در شمالغرب کشور یک امر ضروری دانست و ضمن تشکر از مسئولان آن، از متولیان اعتبارات و بودجه ریزان خواست در تأمین اعتبارات لازم طرح توسعه این بیمارستان، مساعدت قابل توجهی داشته باشند.
وی همچنین افزود: در خصوص طرح توسعه آن مکاتبات لازم را با مقامات کشوری انجام خواهد داد.
رحمانی بعد از این بازدید و با در جریان قرار گرفتن مشکلات بیماران و خانواده‌های آنان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست طوری تدبیر کند تا هیچ بیماری به خاطر عدم توان مالی از درمان عقب نیفتد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول