اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه:

بیماری‌های قلبی در جامعه رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام علی (ع) گفت: به علت کم تحرکی و تغذیه نامناسب بیماری‌های قلبی در جامعه روبه افزایش است.

بیماری‌های قلبی در جامعه رو به افزایش است

غلامرضا مرادی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت بهداشت و درمان مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و توجه مسئولان بسیار بهتر شده است و همچنین پیشرفت‌های پزشکی نیز چشم‌گیر بوده است.

مرادی افزود: با توجه به صنعتی شدن جامعه و کم تحرکی افراد، بیماری‌های قلبی در جامعه رو به افزایش است و البته تغذیه مردم نیز در این موضوع تأثیر گذار است.

وی بیان کرد: ورزش و تغذیه سالم نقش اساسی در سلامتی انسان ایفا می‌کند و هر فردی باید با توجه به توصیه‌های پزشکی به سلامتی خود اهمیت دهد.

مرادی تصریح کرد: در استان کرمانشاه خدمات بهداشتی و درمانی خوبی ارائه شده و به آموزش پزشکی افراد جامعه اهمیت داده شده است.

وی تأکید کرد: از آنجا که در زمینه بهداشت و درمان افراد جامعه در سال‌های اخیر قدم‌های مؤثری برداشته شده است، بیماری‌های عفونی و واگیردار کاهش پیدا کرده و در این مورد نتایج مثبتی به‌دست آمده است.

مرادی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر ماهیت داروی ترامادول گفت: این دارو یک مسکن است که باید به تجویز پزشک تهیه و مصرف شود و به نظر من این دارو یک مخدر محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مصرف بدون تجویز داروی ترامادول عوارض خطرناکی دارد و نباید خودسرانه مصرف شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول