اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان تأکید کرد

گسترش مشارکت مردم در طرح‌های توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان بر حضور هرچه بیشتر مردم و فارغ‌التحصیلان در طرح‌های توسعه کشاورزی مهر تأکید کرد.

گسترش مشارکت مردم در طرح‌های توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی استان اظهار داشت: طرح توسعه کشاورزی استان آینده خوبی دارد و باید فضا برای جوانان فارغ التحصیل و متقاضیان کار فراهم شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون میزان تخصیص اعتبار و سرمایه‌گذاری طرح‌های مصوب کشاورزی به بیش از 500 میلیارد تومان افزایش یافته و این روند باید ادامه یابد؛ زیرا قرار نیست که طرح در همین جا متوقف شود، بلکه باید استعدادها و طرح‌های جدید در بخش کشاورزی شناسایی شود و از این طریق به دنبال افزایش تولید در بخش کشاورزی باشیم.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان افزود: اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی باید به‌گونه‌ای باشد که منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای متقاضیان شود. باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم که میزان پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها تا پایان شهریورماه امسال به 300 میلیارد تومان برسد.

حجازی همچنین تاکید کرد: هدف فقط تصویب طرح نیست بلکه باید طرح‌های کشاورزی منتج به شغل، اجرا و بهره‌برداری شود.

استاندار خوزستان نحوه اجرا کردن مصوبات و طرح توسعه کشاورزی در استان را مهمترین بخش طرح توسعه کشاورزی دانست و گفت: هم اکنون بیشترین حجم پرونده‌ها مربوط به اهواز است در حالی‌که فقط دو طرح در اهواز تسهیلات دریافت کرده‌اند؛ بنابراین لازم است اشکالات طرح‌ها بررسی و با توجه بیشتری اجرا شوند.

وی همچنین تأکید کرد: پروژه ساحل‌سازی در حاشیه شرقی رودخانه کارون، حدفاصل پل پنجم تا پل ششم باید تا پایان فعالیت دولت دهم تکمیل شود و در زمینه روشنایی پارک شهروند نیز حداکثر تا یک هفته دیگر طرحی مناسب ارائه شود تا این پروژه متناسب با کاربری منطقه اجرایی شود.

حجازی تصریح کرد : کارگاه قطار شهری خیابان سلمان فارسی اهواز ابتدای مهرماه جمع‌آوری می‌شود و با حذف پل روگذر نادری، این خیابان به پیاده‌رو تبدیل می‌شود.

به گفته وی، محور سواره‌رو در خیابان سلمان فارسی نیز کفپوش‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول