اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان قزوین:

19 شهید جهاد کشاورزی قزوین نشانگر ولایت‌مداری جهادگران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 19 شهید، 42 جانباز و 10 آزاده مجموعه جهاد کشاورزی استان قزوین در دوران جنگ تحمیلی نشانگر ولایت‌مداری این جهادگران در عرصه‌های حمایت از انقلاب اسلامی است.

19 شهید جهاد کشاورزی قزوین نشانگر ولایت‌مداری جهادگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌الاسلام محمود گروسی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت جهادگر شهید اسماعیل بحری که در سالن اجتماعات مجتمع ولایت شهرستان بویین‌ زهرا برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این ماه فرصتی بسیار ارزشمند برای خودسازی و تقویت معنوی بوده و مسلمانان و به ویژه شیعیان باید با افزایش عبادات و نیایش‌ها در این ماه پرخیر و برکت زمینه‌ای خوب و مناسب را برای نزدیکی خود به خداوند متعال فراهم کنند.

نمایند ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه احادیث متعددی از ائمه اطهار پیرامون لزوم توجه به عرصه‌های دینی وجود دارد، افزود: قرب الهی زمانی حاصل می‌شود که مسلمان تمام دارایی‌ و هستی‌ خود را در طبق اخلاص قرار داده و بر خداوند متعال عرضه کند و در آن زمان است که رضایت الهی حاصل شده و فرد سعادتمند و خوشبخت می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه جهاد کشاورزی استان قزوین در ایام هشت ساله دفاع مقدس 19 شهید، 42 جانباز و 10 آزاد را تقدیم راه انقلاب اسلامی کرده است، عنوان کرد: امروز ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی با ایمان و روحیه شجاعت نشان داده‌اند که همواره در مسیر تبعیت از آرمان‌های امام راحل (ره) گام برداشته و در این راه از هیچ قدرت و حکومتی نیز ترس ندارند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به لزوم وحدت و انسجام هر چه بیشتر برای شکست و نابودی دسیسه‌های استکبار بیان کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به دنبال این هستند که با طرح توطئه‌ها و نقشه‌های شوم موجب یأس ملت در مسیر دست‌یابی به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی شوند، اما قطعا اراده مردم تمام توطئه‌ و دسیسه‌ها را نقش بر آب می‌کند.

گروسی با بیان اینکه حضور و مشارکت گسترده آحاد ملت در صحنه‌های مختلف نشان‌گر زنده بودن اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه است، تاکید کرد: دشمنان اسلام به شدت از پایبندی ملت به ارزش‌های اسلامی واهمه داشته و از آن می‌ترسند.

وی در خاتمه با بیان اینکه جوانان و نوجوانان کشور با بصیرت و آگاهی موجب پیشرفت آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شوند، خاطرنشان کرد: وظیفه همه متولیان و مردم در نظام اسلامی این است که همدلی و یکپارچگی زمینه را برپای تحقق اهداف اسلامی مهیا کرده و موجب شکست دشمنان شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول