اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر خبر داد

تصویب 20 میلیارد ریال طرح کشاورزی در نرماشیر

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: با تصویب اعتبار 20 میلیارد ریالی و جذب آن توسط متقاضیان، طرح‌های دامداری، کشاورزی و پرورش آبزیان در این شهرستان اجرا می‌شود.

تصویب 20 میلیارد ریال طرح کشاورزی در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد صبح امروز در جلسه کارگروه بخش کشاورزی شهرستان نرماشیر اظهار داشت: اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی پایه اقتصاد کشاورزی است.

وی افزود: با حمایت از روستاییان و اشتغال دانش‌آموختگان بخش کشاورزی موجب تحول عمیق و بنیادین در ایجاد اشتغال می‌شود و توسعه کشاورزی فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهر است که باید از این فرصت با اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی به صورت بهینه استفاده کنیم.

سام‌نژاد تأکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان نرماشیر از آب کمتری برخوردار بوده و جزو مناطق خشک محسوب می‌شود، می‌طلبد کشاورزان برای استفاده بهینه از آب و بهره‌وری بیشتر از شیوه‌های نوین آبیاری استفاده کنند.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد: با تصویب اعتبار 20 میلیارد ریالی و جذب آن توسط متقاضیان طرح‌های دامداری، کشاورزی و پرورش آبزیان در این شهرستان اجرا می‌شود که سبب اشتغالزایی، شکوفایی و زمینه‌ساز رونق کسب و کار مردم شهرستان می‌شود.

سام‌نژاد اظهار داشت: این طرح‌ها به صورت مجتمع‌های دامی و کشت گلخانه‌ای در روستاهای پرجمعیت و به صورت مشترک بین چند روستا اجرا می‌شود که یکی از اهداف آن مناطقی که مستعد در زمینه هر کدام از طرح‌ها باشند، مجری طرح است.

وی گفت: تعداد 36 پرونده متقاضیان توسط کارگروه کشاورزی تصویب شده و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول