اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی گچساران:

85 طرح کشاورزی در گچساران تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به برنامه‌های ویژه برای حمایت و توسعه کشاورزی گفت: در جلسات کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان 85 طرح به تصویب رسید.

85 طرح کشاورزی در گچساران تصویب شد

علی مرادی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی در راستای افزایش تولیدات داخلی بسیار مهم و مورد تأکید است.

وی بیان داشت: کشاورزی علاوه بر رفع نیازهای خوراکی و دامی نقش مؤثری در بهبود وضع محیط زیست و کاهش آلودگی‌های ایجاد شده در آن دارد.

پرداخت تسهیلات کشاورزی در مدت زمان کوتاه

مدیر جهاد کشاورزی گچساران این شهرستان را دارای قابلیت‌های بالای کشاورزی عنوان کرد و افزود: برنامه‌های مهمی در راستای تقویت و توسعه بخش کشاورزی گچساران در دست اقدام است.

مرادی با اشاره به اختصاص 173 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی و صنایع وابسته به آن در گچساران یادآور شد: این اعتبار به صورت تسهیلات کشاورزی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در ارائه تسهیلات کشاورزی جلسات مختلفی برگزار شده و طی آن راهکارها و تصمیمات لازم برای پرداخت این تسهیلات اتخاذ شده است.

مرادی ابراز داشت: به این منظور در کوتاه‌ترین زمان تسهیلات لازم برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی صادر می‌شود.

پرورش بز سانن در گچساران برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر جهاد کشاورزی گچساران از برگزاری جلسات کارگروه بخش کشاورزی این شهرستان به طور مستمر خبر داد و افزود: در این جلسات طرح‌های کشاورزی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مرادی بیان داشت: در جلسات کارگروه بخش کشاورزی گچساران تاکنون 85 طرح کشاورزی با اعتباری افزون بر 55 میلیارد و 580 میلیون ریال بررسی و تصویب شده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی 113 نفر در این طرح‌ها ادامه داد: احداث مرغداری تخم‌گذار 30 هزار قطعه‌ای با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال، احداث دو واحد مرغداری گوشتی 30 هزار قطعه‌ای با اعتبار 12 میلیارد و 300 میلیون ریال، احداث دو واحد پرواربندی گوساله 300 رأسی با اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون ریال و یک واحد 100 رأسی با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است.

مرادی بیان داشت: در کارگروه توسعه بخش کشاورزی گچساران با احداث یک واحد پرواربندی بره با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون ریال، احداث یک واحد پرورش بز سانن که برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد پرورش می‌یابد با اعتبار 750 میلیون ریال و احداث واحدهای زنبورداری، احداث باغ، گلخانه صیفی‌جات و 56 طرح نوسازی جایگاه دام موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی گچساران با ارائه خدمات متنوع به کشاورزان و دامداران زمینه‌‌های لازم برای افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و دامی در این شهرستان را فراهم می‌‌آورد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول