اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو:

500 طرح توسعه کشاورزی در دالاهو تصویب شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: از ابتدای سال تاکنون 500 طرح توسعه کشاورزی با اعتبار بیست میلیارد و 402 میلیون تومان و با اشتغالزایی 598 نفر تصویب شده است.

500 طرح توسعه کشاورزی در دالاهو تصویب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی هاشمی‌نیا در پانزدهمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی که در فرمانداری شهرستان دالاهو برگزار شد اظهار کرد: از ابتدایی سال تاکنون 15 جلسه طرح توسعه کشاورزی در شهرستان برگزار شده است که در آن 507 طرح تصویب شده است.

هاشمی‌نیا اعتبار این 507 طرح را بیست میلیارد و 402 میلیون تومان اعلام کرد و تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح‌ها برای 598 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود و بسیاری از مشکلات شهرستان به خصوص جوانان حل خواهد شد و تحول عظیمی در بخش کشاورزی اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به نتیجه جلسه امروز ادامه داد: 75 طرح با اعتبار بیش از 3 میلیارد و 629 میلیون تومان با اشتغالزایی 126 نفر تصویب و  به بانک عامل معرفی خواهند شد.

فرماندار شهرستان دالاهو در پایان خواستار انعقاد قرارداد 30 پرونده متقاضیان طرح توسعه کشاورزی به طور هفتگی در بانک کشاورزی کرند و گهواره شد که از این میزان باید 10 پرونده آن هر هفته پرداخت شود تا شاهد شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول