اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه پیام‌نور

مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مروست راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مروست از راه‌اندازی مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در دانشگاه پیام‌نور مروست خبر داد.

مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مروست راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان یزد، ابوالفضل مقیمی اظهار داشت: با تکمیل زیرساخت‌های لازم، مرکز تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در دانشگاه پیام‌نور مروست استان یزد راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای راه‌اندازی مرکز تحقیقات آموزشی و ترویج کشاورزی در این دانشگاه انجام شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مروست عنوان کرد: در حال حاضر مجوز حفر چاه که یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های ایجاد این مرکز بوده، دریافت شده است.

مقیمی با اشاره به اینکه شهرستان خاتم یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی در استان یزد است، گفت: ایجاد این مرکز و در کنار آن راه‌اندازی مزرعه کشاورزی می‌تواند در رشد صنعت کشاورزی این منطقه تأثیر به سزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خاتم پتانسیل خوبی در صنعت کشاورزی داشته و مهم‌ترین سرمایه آن وجود جوانان سخت‌کوش، بانشاط و علاقمند است.

مقیمی با بیان اینکه راه‌اندازی رشته‌های مهندسی علوم کشاورزی و دام از نیازهای منطقه است، افزود: به ویژه در سطح کارشناسی ارشد راه‌اندازی این مرکز به طور قطع با استقبال خوبی روبه‌رو خواهد شد.

وی عنوان کرد: بومی‌سازی و حفظ گونه‌های بومی محصولات کشاورزی هر منطقه و در کنار آن ارتقاء هدفمند گونه‌های کشاورزی یکی از مهم‌ترین اهداف این پروژه است که برای منطقه بسیار ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول