اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی خبر داد

معرفی بیش از 4 هزار طرح به ستاد اجرایی توسعه کشاورزی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: 4هزار و 299 طرح به ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان‌های ‌خراسان‌رضوی معرفی شده است.

معرفی بیش از  4 هزار طرح به ستاد اجرایی توسعه کشاورزی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد طباطبایی صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی استان که در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، با اشاره به طرح‌های معرفی شده به ستاد شهرستان‌ها، اظهار داشت: تاکنون 4 هزار و 299 طرح معرفی شده که میزان تسهیلات مورد نیاز پیش بینی شده بر این طرح‌ها، 2 میلیون و 877 هزار و 10 ریال و میزان اشتغال پیش بینی شده نیز 10 هزار و 684 نفر بوده که بر این اساس نسبت تسهیلات معرفی شده به تسهیلات ابلاغی 74 درصد است. 

وی افزود: همچنین تاکنون 3 هزار و 359 طرح مصوب ستاد به بانک معرفی شده که میزان تسهیلات پیش بینی شده نیز 2 میلیون و 372 هزار و 473 ریال و میزان اشتغال پیش‌بینی شده نیز 8 هزار و 587 نفر بوده و نسبت تسهیلات مصوب به تسهیلات ابلاغی 61 درصد است.

رئیس جهادکشاورزی ‌خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به روند معرفی و تصویب طرح‌ها در ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی گفت: در جلسه 23 خردادماه سال جاری تنها یک‌هزار و 152 طرح مصوب به بانک‌ها معرفی شده بود در حالی که تا امروز این عدد به سه هزار و 359 طرح رسیده و این رشدی 300 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در جلسه 23 خرداد ماه سال جاری 999 هزار و 735 ریال و نسبت تسهیلات معرفی شده به تسهیلات ابلاغی 26 درصد بود.

طباطبایی افزود: تا امروز میزان تسهیلات در نظر گرفته شده به 2 میلیون و 372 هزار و 473 ریال و نسبت تسهیلات معرفی شده به تسهیلات ابلاغی نیز به 61 درصد رسیده و این اعداد نیز حاکی از رشدی سه برابری در میزان تسهیلات و نسبت تسهیلات معرفی شده به تسهیلات ابلاغی است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی در ارتباط با موضوعات ‌طرح‌های مصوب شده و معرفی شده به بانک گفت: در موضوع باغبانی یک هزار و 69 طرح با اعتبار 517 هزار و 177 ریال و ایجاد 2 هزار و 345 نفر اشتغال، در حوزه دام با 804 طرح با اعتبار 534 هزار و 87 ریال، آب و خاک 519 طرح و با اعتبار 146 هزار و 87 و در موضوع مکانیزاسیون نیز 505 طرح با اعتبار 166 هزار و 638 ریال تاکنون در ستادهای شهرستان مصوب و به بانک معرفی شده است.

به گفته وی، مابقی طرح‌های مصوب در موضوعات زراعت و حفظ نباتات، صنایع تبدیلی، شیلات و آبزیان، دامپزشکی، جنگل و مرتع و آبخیزداری و آموزش و تحقیقات و ترویج بوده است که در مجموع تمامی طرح‌های مصوب به بانک معرفی شده‌اند.

طباطبایی در خاتمه با بیان اینکه شهرستان کاشمر بیشترین طرح مصوب شده را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: تاکنون شهرستان‌های کاشمر با 678 طرح مصوب، خلیل‌آباد با 325 طرح و گناباد با 263 طرح مصوب شده، بیشترین طرح‌های مصوب شده را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول