اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دماوند پیش‌بینی کرد

افزایش 30 درصدی تولیدات کشاورزی در دماوند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، افزایش 30 درصدی در تولیدات انواع محصولات کشاورزی این شهرستان را در مقایسه سال 91 با سال گذشته پیش‏بینی کرد.

افزایش 30 درصدی تولیدات کشاورزی در دماوند

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم در قالب افزایش میانگین تولید در واحد سطح محقق می‏شود.

وی ادامه داد: با توجه به استعدادهای بالقوه اقلیمی و توان علمی و عملی بالای بهره‏برداران سطوح مختلف کشاورزی شهرستان دماوند این هدف مورد پیش‏بینی در برنامه‏های امسال غیرقابل دسترس نیست.

خلیلی اضافه کرد: تنها در سایه افزایش 20 درصدی محصولات زراعی، باغی و دامی در واحد سطح نیل به چنین هدفی امکان‏پذیر است.

اجرای قوانین مصوب نیازمند حمایت است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، اجرای قوانین مصوب هیئت دولت و همچنین مجلس شورای اسلامی را نیازمند حمایت‏های مسئولان امر خواند.

وی ادامه داد: علاوه بر وجود حمایت‏های کافی، همفکری و تعامل بین دستگاه‏های اجرایی و بهره‏برداران سطوح مختلف کشاورزی نیز عامل دیگر موثر در زمینه اجرای قوانین است.

برخی برای اجرای قانون به جهاد کشاورزی خرده می‏گیرند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، از خرده گرفتن برخی در شهرستان دماوند نسبت به این نهاد به دلیل اجرای قوانین ابراز ناخرسندی کرد.

خلیلی ادامه داد: جهاد کشاورزی در راستای اجرای قانون به عنوان محور اصلی عملیات همه امور خود علاوه بر ترویج از اهرم‏های قانونمند نیز استفاده می‏کند.

وی اضافه کرد: اما متاسفانه عده‏ای در این میان به جهاد کشاورزی خرده می‏گیرند که چرا برای قوانین از این اهرم‏های اجرایی استفاده می‏کند.

دماوند، شهرستان نمونه استان تهران در کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، این خطه را شهرستان نخست در زمینه فعالیت‏های گوناگون رشته کشاورزی در استان تهران خواند.

خلیلی ادامه داد: این مهم در سایه تلاش شبانه‏روزی کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و همراهی همیشگی بهره‏برداران این خطه صورت گرفت.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول