اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی انجام شد

ثبت‌نام 4 هزار نفر در سامانه توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از ثبت‌نام بیش از 4 هزار نفر در سامانه توسعه بخش کشاورزی استان در سال جاری خبر داد.

ثبت‌نام 4 هزار نفر در سامانه توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان کشاورزی شهرستان بیرجند اظهار کرد:‌ ساماندهی افراد بیکار فاقد درآمد در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که تاکنون اراضی ملی به جز مسکن دریافت نکرده‌اند، می‌توانند در این طرح قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 4 هزار و 397 نفر جویای کار علاقه‌مند به بخش کشاورزی در سامانه این اداره ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد یک‌هزار و 350 متقاضی راستی‌آزمایی شده‌ و توسط بنیاد توسعه کارآفرینی در استان‌ها ساماندهی می‌شوند.

محمدی از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی متقاضیان در استان خبر داد و ادامه داد: اطلاعات فردی و هویتی افراد در این بانک جمع‌آوری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیرجند نیز در این جلسه گفت: فاصله گلخانه‌های بیرجند تا انشعاب گاز کم است و در این راستا 700 میلیون تومان برای انتقال خطوط به این انشعابات برآورد شده است.

مهدی نوفرستی افزود: سازه‌های احداث این مجتمع‌ها بر اساس تسهیلات دریافتی به فارغ‌التحصیلان جهاد کشاورزی استان واگذار شده و برای انتقال خطوط این گازها باید تعرفه‌های گاز ارزان قیمت محاسبه شود.

وی میزان سوخت گازوئیل در گلخانه‌ها را بسیار بالا عنوان کرد و یادآور شد: گازرسانی به این مجتمع‌ها منجر به کاهش هزینه‌ها در این بخش می‌شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول