اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

رئیس جدید جهاد کشاورزی محمودآباد معارفه شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، رئیس اداره جهاد کشاورزی محمودآباد معرفی شد.

رئیس جدید جهاد کشاورزی محمودآباد معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، ظهر امروز و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بهرام مهدوی به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی شد و از زحمات هشت ساله غلامرضا سلطان‌احمدی رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

فرج‌الله زارع معاون فرماندار محمودآباد در این آیین بیان داشت: شانی بالاتر از خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مدیران وجود ندارد و اگر با این نگاه مسئولیت را قبول کردیم یعنی پای آرمان‌های نظام، انقلاب، امام، رهبری و شهدا بوده‌ایم.

زارع تصریح کرد: نگاه معیشتی به کار در ادارات باید در حد معقول باشد و همه تلاش خود را به کار بندیم تا رضایت مردم و به تبع آن رضایت پروردگار را به دست آوریم.

معاون فرماندار محمودآباد متذکر شد: مدیری که امروز مسئولیت اداره مهم جهاد کشاورزی را قبول کرده، انسانی ارزشی و متعهد است و مدیری که تا امروز این مسئولیت خطیر خدمتگزاری به کشاورزان را داشته نیز در سال‌های مسئولیت تلاش‌های خوبی را انجام داده است.

به گزارش فارس، غلامرضا سلطان احمدی از سال 83 تاکنون مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد و بهرام مهدوی نیز تا قبل از این به عنوان معاون فنی این اداره مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول