اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

مدیریت زمان در صنعت تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در دسترس بودن مدیران را از شاخص‌های مدیریت زمان عنوان کرد و گفت: مدیریت زمان در صنعت تاثیرگذار است.

مدیریت زمان در صنعت تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان امین در همایش تجلیل از فعالان صنعت گیلان مدیریت زمان را از شاخص‌های مهم در خانواده صنعت دانست و اظهار کرد: همدلی در خانواده صنعت گیلان به وجود آمده است.

وی به تعامل تشکل‌های صنعتی گیلان برای برطرف شدن مشکلات اشاره کرد و افزود: اعتماد وزارتخانه‌ها از سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزایش یافته است.

عباسیان امین در دسترس بودن مدیران را از شاخص‌های مدیریت زمان خواند و تصریح کرد: مدیریت زمان در صنعت تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به وجود 16 شهرک صنعتی در استان خاطرنشان کرد: تاسیس شهرک‌های صنعتی و ایجاد امکانات زیربنایی مورد نیاز و ضروری صنایع در شهرک‌ها با رعایت مفاد اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به منظور استقرار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط از وظایف شرکت مذکور است.

وی هماهنگی فنی، مالی، خدماتی و بازرگانی با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای اداره امور شهرک‌های صنعتی را از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برشمرد و ابراز کرد: تملک زمین و در اختیار قرار دادن آن به متقاضیان واجد شرایط و انتقال قطعی زمین به متقاضیان پس از اخذ پروانه بهره‌برداری به عهده شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان است.

پیشکسوت نمونه صنعت گیلان نیز در همایش مذکور بر تلاش برای ایجاد اشتغال بیشتر در کشور تاکید کرد و گفت: بعضی از واحدهای صنعتی برای واردات مواد اولیه با مشکلاتی مواجه هستند.

اصغر خلیلیان زمان برای واردات مواد اولیه را بین شش تا 9 ماه عنوان کرد و افزود: 9 ماه برای فروش محصول زمان نیاز است.

وی با اشاره به اخذ مالیات بر ارزش افزوده پس از سه ماه از فروش محصول توسط دولت تصریح کرد: بانک‌ها توجه زیادی به واحدهای تولیدی ندارند.

به گزارش فارس، مجید عباسیان امین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در همایش تجلیل از فعالان صنعت استان به دلیل کسب رتبه کشوری شهرک صنعتی لاهیجان تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول