اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

بی‌توجهی به صنعت صیادی آسیب‌های جدی به همراه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس با برشمردن اهمیت تولید در بخش صید و صیادی گفت: در برنامه‌های اقتصادی کشور باید صنعت صیادی به نحو کارآمدی دیده شود و بی‌توجهی به این بخش‌ آسیب‌های جدی به همراه دارد.

بی‌توجهی به صنعت صیادی آسیب‌های جدی به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و برای توسعه این شهرستان باید از همه امکانات موجود بهره ببریم.

وی افزود: در ماه‌های گذشته برای پیشرفت این شهرستان، رایزنی‌های متعددی با مسئولان داشته‌ام و انتظار داریم در سال جاری به نتایج مطلوبی برسیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دغدغه‌های مردم استان را پیگیری می‌کنیم و به فضل خدا و با همکاری همه مسئولان به اهداف مورد نظر برسیم.

موسوی‌نژاد به مشکلات صیادان و ملوانان اشاره کرد و یادآور شد: نبود حمایت مناسب و مطلوب دولت از صیادان، یکی از گلایه‌های عمده این قشر زحمتکش، فعال و پویای جامعه است و از این رو دولت باید با یک برنامه‌ریزی راهبردی، مشکلات صیادان را برطرف کند.

وی با برشمردن اهمیت تولید در بخش صید و صیادی افزود: در برنامه‌های اقتصادی کشور باید صنعت صیادی به نحو کارآمدی دیده شود و بی‌توجهی به این بخش‌ آسیب‌های جدی به همراه دارد.

موسوی‌نژاد ادامه داد: صنعت صید و صیادی یکی از حوزه‌های درآمد‌زا برای کشور و از منابع مهم ارتزاق مردم ساکن در سواحل است به همین علت دولت باید تجهیزات کشتی‌های صیادی این منطقه را به نحوی مطلوب توسعه دهد.

وی خواستار تحقق مصوبه اشتغال 50 درصدی بومی در پارس جنوبی شد و اضافه کرد: در حوزه اشتغال مذاکرات مطلوبی انجام داده‌ایم و انتظار داریم با تحقق مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی، مشکل اشتغال جوانان استان را مرتفع کنیم.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: از تمام توان و پتانسیل موجود برای رشد و توسعه استان بوشهر و شهرستان دشتستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول