اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شعب بانک صنعت و معدن گیلان:

بدهی واحدهای صنعتی گیلان استمهال می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شعب بانک صنعت و معدن گیلان گفت: بدهی واحدهای صنعتی گیلان در صورت تقاضای آنها استمهال می‌شود.

بدهی واحدهای صنعتی گیلان استمهال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی الفونه عصر امروز در نخستین دوره بازدید اصحابه رسانه گیلان از واحدهای صنعتی استان در شهر صنعتی رشت که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان انجام شد، اظهار کرد: 210 میلیارد ریال مطالبات بانک صنعت و معدن از بخش صنعت استان است.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانک صنعت و معدن به بخش صنعت پرداخت می‌شود، افزود: 13 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده به بخش صنعت گیلان از منابع استانی است.

الفونه بقیه تسهیلات پرداختی به بخش صنعت گیلان را از منابع خطوط اعتباری مرکز و از محل سرمایه بانک صنعت و معدن عنوان کرد و گفت: کمبود نقدینگی از جمله موارد کاهش پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی استان است.

این مسئول بانک را واسطه انتقال وجه به متقاضیان دانست و تصریح کرد: تمام منابع دریافتی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی پرداخت می‌شود.

سرپرست شعب بانک صنعت و معدن گیلان بخشی از پرداخت تسهیلات را از محل برگشت تسهیلات پرداختی خواند و ابراز کرد: تسهیلات برگشت داده شده، به صنایع دیگر در استان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی گیلان درخواست استمهال بدهی دارند، بیان کرد: مجوز استمهال بدهی واحدهای صنعتی استان صادر شده و با درخواست آنها موافقت می‌شود.

الفونه به نرخ تسهیلات در بانک صنعت و معدن اشاره کرد و یادآور شد: نرخ تسهیلات با توجه به بسته سیاستی و نظارتی در قالب سه نوع قرارداد است.

سرپرست شعب بانک صنعت و معدن گیلان مشارکت مدنی را با نرخ 18 درصد اعلام کرد و افزود: فروش اقساطی سهم شراکت با نرخ 15 درصد و بقیه 14 درصد است.

به گفته وی عقود مشارکتی بانک صنعت و معدن 18 درصد و عقود مبادله‌ای با بازپرداخت زیر دو سال 14 درصد و بالای دو سال 15 درصد است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول