اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دولت به تولید پیش رونده‌های بخش صنعت موظف شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم دولت را موظف کردند تا در تولید پیش‌ رونده‌های بخش صنعت با اولویت تامین سوخت اقدام کرده و استقلال کشورمان را برقرار کنند.

دولت به تولید پیش رونده‌های بخش صنعت موظف شد

منصور حقیقت‌پور در حاشیه افتتاح کارخانه خودروسازی سبلان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، به تصمیم دیروز مجلس در پاسخ به تحریم‌های نظام استکباری اشاره کرد و اظهار داشت: در پاسخ به دور جدید تحریم‌های استکبار جهانی دولت موظف شده است ساخت پیش رونده‌های سوخت پایدار مجموعه‌های صنعتی و تولیدی را فراهم آورد تا بدون وابستگی بتوانیم بخش صنعتمان را عاری از هرگونه وابستگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ‌دشمن هر چقدر ما را تحریم کند توان ما مضاعف شده و بغض ملت ما برای اراده‌ای مستحکم تقویت می‌شود که این بغض انقلابی سبب شده تا ما در زمینه‌های مختلف با تکیه بر توان متخصصان خود تحریم دشمنان را دور بزنیم.

استاندار سابق اردبیل با یادآوری اینکه ملت ایران چون راست قامتان دوران دفاع مقدس امروز نیز رفتار جاودانه‌ای از خود نشان می‌دهند گفت:‌ ما با تمام توان در خنثی کردن تدبیر بی‌ثمر دشمن در حوزه تحریم‌ها اقدام انقلابی می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمن این کشور را افیون خواسته‌ها و مطالبات خود کند.

حقیقت‌پور ایجاد فرصت اشتغال برای 14 هزار نفر از 65 هزار بیکار استان در واحدهای زیر‌مجموعه خودرو‌سازی سبلان را یک فرصت استثنایی برشمرد و افزود: خدا نکند روزی را که ما حمایتی از دستمان برنیاید و یا بخواهیم دلسوزانه در بخش اشتغال و کار‌آفرینی وارد نشویم.

وی ادامه داد: راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی به یقین جبهه اقتصادی استان را تقویت، خستگی را از تن مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی بیرون و مردم را نیز به آینده پر‌امید امیدوارم می‌کند که این خود بزرگترین عبادت است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود افتتاح کارخانه سبلان خودرو را با توجه به تحریم‌های نظام استکباری کار بسیار شاق و فوق‌العاده‌ای برشمرد و اضافه کرد: ما با احداث این کارخانه در حقیقت به تحریم‌های دشمنان پاسخی عملی و روشن دادیم و به قدرت‌های قلدر‌ مآب جهانی اعلام کردیم که نمی‌توانند حق ملت ایران را نادیده بگیرند چرا که زندگی عزت‌مند ما در توسعه و ترقی حقیقی است.

حقیقت‌پور در پایان سخنان خود بیان داشت:‌ ما با تکیه بر جوانان غیرتمند خود پیشرفته‌ترین صنایع و تکنولوژی‌ها را می‌توانیم در این کشور پیاده کنیم و در تحقق اهداف آرمانی نظام اسلامی در بعد خودکفایی و خوداتکایی رکورد بزنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول