اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

300 هکتار برای خوشه صنعتی خودروسازی در اردبیل پیش‌بینی شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در کنار مجموعه سبلان خودروی اردبیل 300 هکتار زمین برای راه‌اندازی خوشه‌های صنعتی خودروها و قطعات مربوط به آن پیش‌بینی شده است.

300 هکتار برای خوشه صنعتی خودروسازی در اردبیل پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در مراسم افتتاح کارخانه سبلان خودروی اردبیل اظهار داشت: تلاش صنعتگران این استان را به ویژه کارآفرینان و مجموعه‌های گسترده تولیدی را پاس می‌داریم و معتقدیم حضور آنها در جبهه کار و تلاش و ایجاد بسترهای اشتغال خود زمینه‌ساز توسعه و رونق استان در ابعاد مختلف است.

وی تصریح کرد: با افتتاح این کارخانه یکی از ایده‌ها و آرمان‌های مردم اردبیل تحقق یافته و از امروز اردبیل نیز در زمره صاحبان کارخانه‌های خودرو و صنایع وابسته آن قرار می‌گیرد که در نوع خود بسیار غرورآفرین و ارزشمند است.

صابری با یادآوری این‌که در کمتر از دو سال حضور در استان 23 بار از این کارخانه دیدن کرده و شاهد سخت‌کوشی نیروهای پرتلاش این مجموعه بوده است، خاطر نشان کرد: راه‌اندازی این کارخانه در کمتر از 18 ماه با تلاش و مجاهدت فرزندان غیرتمند این مرز و بوم افتخاری بزرگ و حرکتی قابل تأمل است که می‌تواند برای سایر مجموعه‌ها نیز الگو و محک خوبی باشد.

این مسئول اضافه کرد: در همین جا تعهد می‌دهیم تا 300 هکتار اطراف این کارخانه که برای خوشه‌های صنعتی خودروسازی ذخیره شده به این مجموعه واگذار شود تا صنایع فرا و فرود دستی این کارخانه را راه‌اندازی کنند تا بخشی از بیکاران استان اردبیل نیز جذب چنین مجموعه‌هایی شوند.

وی به مجاورت منطقه ویژه اقتصادی با کارخانه سبلان خودرو اشاره کرد و ادامه داد: ما مساحت این منطقه ویژه اقتصادی را از 700 هکتار به بیش از پنج هزار هکتار رساندیم و در تلاش هستیم با تقویت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بستری را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم آوریم تا با استقرار در این منقطه ویژه اقتصادی زمینه‌سازی رونق اشتغال و اقتصاد مولد باشند.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه بیان کرد: در کنار آن تلاش می‌کنیم تا از صاحبان این کارخانه با تأمین و تزریق اعتبارات مورد نیاز حمایت کنیم که امیدواریم در سایه الطاف الهی بتوانیم به وظیفه خطیر خود عمل کرده و مدیون مردم این دیار نباشیم.

صابری گفت: در سایه حاکمیت اسلام و تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب درک وظیفه و افزایش بصیرت همه ما باید در سنگر خدمت‌رسانی به گونه‌ای عمل کنیم تا رضایت مردم که رضایت الهی نیز در آن است بیش از هر زمان دیگر جذب و جلب شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول