اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد

اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار به تولیدکنندگان و صنعتگران گلستانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران گلستانی 9 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده می‎شود.

اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار به تولیدکنندگان و صنعتگران گلستانی

ناصر فخرموحدی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن که در محل نمایشگاه بین‎المللی استان گلستان برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در حال حاضر حدود 3 میلیارد تومان اعتبار به صورت ویژه در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفته که با همراهی معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان در راستای تخصیص به واحدهایی که نیاز به سرمایه در گردش در این حوزه دارند اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود 6 میلیارد تومان اعتبار نیز در بخش شهرک‎های صنعتی برای کمک‎های فنی و اعتباری همچنین وام نوسازی و بازسازی قرار گرفته که در اختیار تولیدکنندگان و صنعتگران قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان بیان داشت: تسهیلات مذکور برای واحدهای تولیدی فعال در نظر گرفته شده ولی این بدان معنا نیست صنعتی که نیاز به بازسازی و نوسازی داشته باشد تسهیلات نمی‎دهیم بلکه اگر آنها نیز طرح‎های خود را ارائه دهند مورد توجه قرار می‌دهیم.

فخرموحدی افزود: طرح‎هایی که امسال در مراسم روز ملی صنعت و معدن افتتاح می‌شود شامل چهار طرح صنعتی با سرمایه‎گذاری حدود 50 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 70 نفر است.

وی از عملیات اجرایی دو طرح عمرانی در حوزه شهرک‎های صنعتی در استان خبر داد و گفت: احداث تصفیه‎خانه فاضلاب شهرک صنعتی حیدرآباد با میزان سرمایه‎گذاری 23 میلیارد ریال و عملیات اجرایی احداث ناحیه صنعتی گمیشان با پیش‎بینی اعتبار حدود 12 میلیارد تومان در گلستان در حال اجراست.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه برای اجرای طرح‎های مذکور هیچگونه مشکلی وجود ندارد افزود: در سال جاری این طرح‎ها به مرحله بهره‎برداری می‌رسد.

فخرموحدی مهمترین مشکلات صنعتگران را تامین نقدینگی مورد نیاز واحدها برای تثبیت اشتغال و همچنین تامین تسهیلات برای ایجاد طرح‎های جدید دانست و خاطر نشان کرد: با بسته‎های حمایتی که از سوی دولت تخصیص پیدا کرده تلاش می‌کنیم تا مشکلات این بخش را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول